جراحی زیبایی چشم در تهران

جراحی زیبایی چشم یا به عبارتی جراحی پلاستیک چشم ، نوعی جراحی زیبایی پلک محسوب می شود که بر روی پلک ها و ابروها انجام می شود. جراحی های پلک به طور کلی در سه نوع تقسیم بندی می شوند. در ادامه این مطلبی دکتر کشکولی ، بهترین فوق تخصص جراحی های زیبایی چشم تهران ، راجع به این پروسه اطلاعات کاملی را ارائه داده است.

 

جراحی زیبایی چشم

 

نوع اول این جراحی بر روی پلک پایین انجام می پذیرد که هدف از آن رفع پف زیر چشم بوده و علاوه بر حذف پف زیر چشم ، به رفع چین و چروک اطراف چشم نیز می انجامد. نوع دوم جراحی پلاستیک چشم ، بر روی پلک بالا انجام می گیرد و افزون بر این که به رفع افتادگی پلک و بهبود زیبایی پلک ها منتج می گردد ؛ با رفع محدودیت دید ناشی از افتادگی پلک ، سبب عملکرد بهتر چشم نیز شده و میدان دید طبیعی را باز می گرداند. نوع سوم جراحی پلاستیک چشم ، کانتوپلاستی یا جراحی زیبایی کشیدن چشم می باشد که از آن تحت عنوان بلفاروپلاستی پلک شرقی نیز یاد می شود. طی این عمل جراحی ، فرم چشم های فرد بهبود یافته و حالتی نرمال و خوش فرم به خود می گیرد. توجه داشته باشید که افتادگی ابرو در افراد با پف پلک مسئول بخشی از پف ها است كه نياز به لیفت ابرو به روش های مختلف دارد.

چه کسانی داوطلب ایده ال برای جراحی زیبایی چشم در تهران نمی باشند ؟

افرادی که قصد دارند از خدمات زیبایی و عمل زیبایی چشم در تهران استفاده کنند ، باید انتظارات منطقی از روند داشته باشند. تمرکز بر روی خلق نسخه شاداب تر و سرحال تر یک فرد ، هدف یک جراح پلاستی چشم خوب در تهران می باشد. افرادی که انتظار نتایج متفاوت تری را دارند ، داوطلب خوبی برای بهره مندی از خدمات زیبایی محسوب نمی شوند. همچنین افرادی که از سلامت عمومی خوب برخوردار نبوده ، یا افرادی که دارای مشکلاتی هستند که خطر خونریزی ، بر جای ماندن جای زخم و عفونت را در آن ها افزایش می دهد ، نمی توانند داوطلبین خوبی برای درمان محسوب شوند.

چه چیزی عمل زیبایی چشم به دست پرفسور کشکولی را منحصر بفرد نموده است ؟

خدمات زیبایی چشم به دست پرفسور کشکولی از جمله جراحی زیبایی چشم در تهران ، به دلیل بهره مندی وی از تجربه ، گذراندن دوره های تخصصی ، و آموزش های جامع در این زمینه ، آن را به یک روند ویژه تبدیل کرده و نتایج متفاوتی را برای بیماران خلق می نماید. وی با در اختیار داشتن دانشی تخصصی و یونیک از آناتومی چشم ها و ناحیه اطراف آن ، بیمارانی را که به دنبال درمان برای بهبود چهره خود هستند ، از نتیجه ای فوق العاده بهره مند می سازد.

 

جراحی زیبایی چشم

اقدامات قبل از جراحی پلاستیک چشم

  1. قبل از جراحی پلاستیک چشم ، در خصوص سلامت عمومی بیمار سوالاتی پرسیده می شود ؛ چرا که ابتلا به برخی بیماری ها ممکن است مانع انجام این جراحی شود.
  2. به افراد سیگاری توصیه می شود که مصرف سیگار را حداقل از دو هفته قبل از جراحی زیبایی چشم در تهران قطع کنند ؛ زیرا سیگار روند التیام زخم رامختل می کند.
  3. آزمایشاتی اعم از آزمایش خون برای فرد تجویز می شود که باید قبل از جراحی پلاستیک چشم آن را انجام گرفته و نتیجه آن در اختیار جراح قرار گیرد.
  4. از سوی بهترین جراح پلاستیک چشم تهران ، توصیه می شود که مصرف داروهایی نظیر آسپرین ، وارفارین یا هر گونه مکمل گیاهی که موجب تشدید خونریزی می شوند از دو هفته قبل از جراحی پلاستیک چشم به طور کامل قطع شود.

جای برش ها در جراحی پلاستیک چشم چگونه است ؟

یک جراح فوق تخصص پلاستیک چشم خوب ، طی جراحی زیبایی چشم در تهران ، برش های لازم را تا حد امکان بر روی خطوط طبیعی پوست ایجاد می نماید تا بدین ترتیب ظاهر طبیعی آن ها را حفظ کرده و مانع ایجاد زخم بر روی سطح خارجی پلک شود. در انتهای جراحی نیز برای بستن محل برش ها ، از بخیه های کوچک و چسب های مخصوص استفاده می شود ؛ لذا محل برش ها در این عمل جراحی به وضوح قابل رویت نبوده و به مرور زمان به طور کامل محو می گردد. لازم به ذکر است که مدت زمان انجام جراحی پلاستیک چشم ، بسته به تبحر و توانمندی جراح و وسعت جراحی ، بین 1 تا 3 ساعت متغیر است. توجه داشته باشید که در حالت کلی ، عمل زیبایی چشم باید توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم تهران صورت پذیرد.

 

 

بهبودی بعد از جراحی زیبایی چشم

اگرچه تقریبا تا 2 هفته بعد از عمل جراحی پلاستیک چشم ، افراد با تورم و کبودی در ناحیه جراحی شده روبرو هستند ؛ اما با این وجود افرادی که تحت عمل زیبایی چشم در تهران قرار می گیرند ، غالبا 7 روز پس از جراحی قادر به از سرگیری امور روزمره خود بوده و می توانند به محل کارشان بازگردند. احساس سوزش چشم ، امری بدیهی است که پس از جراحی پلاستیک چشم در برخی افراد به وقوع می پیوندد که معمولا تا 72 ساعت بعد از عمل تداوم داشته و پس از آن فروکش می کند. لازم به ذکر است که انجام فعالیت های شدید بدنی تا زمانی که هنوز زخم های جراحی به خوبی بهبود نیافته اند ممنوع می باشد ؛ از این رو افراد باید از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خودداری نمایند.

آیا جراحی پلاستیک چشم عوارض دارد ؟

افرادی که مبادرت به انجام عمل جراحی زیبایی چشم در تهران می نمایند ، از طریق جراح متخصص ، نسبت به این پروسه ، آگاهی کافی یافته و از جزئیات جراحی پلاستیک و خطرات و عوارض احتمالی آن مطلع می شوند. قاعدتا هر عمل جراحی ای در صورتی که توسط بهترین جراح عمل های زیبایی چشم در تهران که توانمند و متخصص در همان حوزه است ، انجام پذیرد ، به نتایج مطلوبی ختم شده و عوارضی در پی نخواهد داشت. در صورت عدم انتخاب صحیح جراح ، جراحی پلاستیک چشم با یکسری عوارض جانبی همراه خواهد بود که عبارتند از :

  • باقی ماندن جای زخم
  • تاری دید موقت
  • عفونت و خونریزی
  • خشک شدن چشم ها
  • تاری دید مواقت
  • جراحی ترمیمی
  • درد
  • اختلال در بازو و بسته کردن چشم ها
  • و غیره

آیا جراحی زیبایی چشم در تهران تحت پوشش خدمات بیمه قرار دارد ؟

به طور کلی ، خدمات زیبایی تحت پوشش شرکت های بیمه نمی باشند. البته در برخی موارد ، اگر افتادگی پلک شدید بوده و بر روی بینایی اثر بگذارد ، هزینه های درمان آن توسط بیمه قابل پوشش دادن می باشد. برخی تست های ساده این موضوع را شفاف سازی می کند.

 

 

برخی دیگر از روندهای زیبایی چشم

دکتر کشکولی ، بهترین فوق تخصص جراحی های زیبایی چشم در تهران ، علاوه بر جراحی زیبایی چشم ، پروسه های ذیل را نیز به طرز عالی به انجام می رساند.

صاف کردن پوست را می توان بدون بلفاروپلاستی ، با لیزر یا لایه بردار شیمیایی نیز انجام داد. در هر دو نوع درمان تخریب گزینشی سلول های پوست برای تحریک شکل گیری کلاژن انجام می شود. هر دو درمان بعد از اجرا ، قرمزی موقتی پلک ها و صورت را به همراه دارد که به طور تدریجی ، با گذر زمان ، فروکش می کند. مقدار زمان مورد نیاز برای ریکاوری ، متغیر بوده و گاهی تا چند هفته طول می کشد.

لیفت ابرو

لیفت ابرو روندی است که می تواند به صورت جراحی ، ابروهای افتاده را که باعث خسته یا عصبانی به نظر رسیدن شما می شود ، درمان کند. دستاوردهای متعددی در این زمینه وجود دارد ؛ ولی رایج ترین استراتژی ، انجام همزمان روند به همراه برداشتن پوست اضافی پلک بالایی ، با استفاده از یک برش مشترک در یکی از چین های طبیعی پلک بالا می باشد. روش دیگر ، شامل پنهان کردن برش ایجاد شده از لبه بیرونی یکی از ابروها تا لبه بیرونی ابروی دیگر ، در داخل خط رشد مو می باشد. در طول این شکل لیفت ابرو ، بخیه هایی برای بالا کشیدن بافت جهت بازیابی موقعیت طبیعی ابروها مورد استفاده قرار می گیرند. این روند تحت بیهوشی انجام شده و ریکاوری در حدود یک هفته طول می کشد.

ترمیم خطوط پلک

این روند می تواند چین های پلک را که متقارن نمی باشند ، اصلاح نماید. در طول یک عمل جراحی ، خطوط به شیوه ای خلق می شوند که بعد از ترمیم ، خطوط جدید ، در موقعیت مناسب و مطلوب قرار گرفته باشند.

چگونه بعد از جراحی زیبایی چشم از خودمان مراقبت کنیم ؟

این دستورالعمل ها را برای مراقبت از خود بعد از جراحی ، دنبال کنید :

  • در طول عزیمت به بیرون از منزل ، عینک تیره بزنید. شاید چشم های شما به نور حساس باشد.
  • پماد استفاده شده در طول جراحی زیبایی چشم در تهران ، باعث تار شدن دید شما می شود. این امر موقتی بوده و معمولاَ طرف 24 ساعت از بین می رود.
  • در طول حداقل دو هفته بعد از جراحی ، از گذاشتن لنز خودداری کنید. می توانید عینک بزنید.
  • تا زمان توقف مصرف داروهای مسکن و رفع تاری دید ، رانندگی نکنید. حتماً در شرایط امن رانندگی کنید. این شرایط معمولاً 5 تا 10 روز بعد از جراحی ، محقق می شود.
  • استراحت کردن در یک محیط آرام ، به مدت 3 تا 4 روز اول بعد از جراحی ، الزامی است. در طول این مدت ، از فعالیت هایی از قبیل بلند کردن اجسام سنگین ، خودداری کنید.
  • اگر احساس تهوع کرده یا علائم سرماخوردگی داشتید ، به جراح پلاستیک چشم اطلاع دهید. این موارد می تواند باعث بالا رفتن فشار خون شما شده و خونریزی در محل جراحی ، را حادث شود.
  • در زمان خواب ، با قرار دادن 2 تا 3 بالش ، سر خود را در موقعیت بالاتر از بدن قرار دهید. تورم پلک ها معمولاً در صبح بدتر می شود و در طول روز فروکش می کند.
  • این تورم در ناحیه گونه ها و فک ، نیز گاهی مشاهده می شود و 2 تا 3 هفته بعد از جراحی ، بهبود می یابد.

 

جراحی زیبایی چشم

  • کمپرس سرد و قطره های چشمی

قبل از جراحی زیبایی چشم در تهران ، نحوه استفاده از کمپرس سرد و قطره های چشمی استریل سالین ، به شما آموزش داده می شود. مراحل زیر را برای استفاده از کمپرس سرد بعد از جراحی دنبال کنید :

  1. دست ها را حداقل به مدت 20 ثانیه قبل از استفاده از کمپرس سرد و قطره های چشمی ، بشویید.
  2. کمپرس سرد را بر روی پلک ها ، هر 10 تا 15 دقیقه یکبار ( هر بار به مدت 10 تا 15 دقیقه ) برای 24 ساعت اول بعد از عمل ، قرار دهید. این کار را در طول بیداری انجام دهید. بعد از 24 ساعت ، کمپرس سرد ، بی اثر خواهد بود.
  3. اگر دید شما تار است و قطره های چشمی استریل سالین برایتان تجویز شده است ، قطره را هر 4 ساعت یکبار در بخش داخلی چشم بریزید. پلک ها را در زمان ریختن قطره ، نکشید.
  • دوش گرفتن و آرایش کردن

شما می توانید از گردن به پایین بعد از جراحی زیبایی چشم دوش بگیرید. تا زمان صلاحدید بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک چشم تهران ، دوش کامل نگیرید. معمولاً در روز پنجم بعد از جراحی ، می توانید دوش بگیرید. به آرامی زیر چشم ها را بشویید. بهتر است از شامپوی بچه برای شستن موها استفاده کنید. کرم نزنید و آرایش نکنید. استفاده از خط چشم ، سایه چشم یا ریمل تا دو هفته بعد از جراحی ، مجاز نمی باشد. شما می توانید به بقیه صورت خود جز ناحیه چشم و اطراف آن ، کرم بزنید.

انواع عمل های زیبایی چشم کدام است ؟

  1. عمل تغییر رنگ چشم
  2. عمل بزرگ کردن چشم
  3. عمل زیبایی پف چشم
  4. جراحی چشم گربه ای
  5. جراحی زیبایی چشم روباهی
  6. عمل چشم افتاده
  7. جراحی زیبایی گودی چشم
  8. جراحی چشم آسیایی
  9. جراحی لیفت چشم
  10. عمل زیبایی چشم بادامی

جراحی زیبایی چشم چگونه انجام می شود ؟

برای انجام این پروسه لازم است ابتدا تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید ، مراحل بعدی جراحی تا حد زیادی به نوع و هدف شما از انجام عمل چشم بستگی دارد. در صورتی که نیاز باشد هم زمان روی پلک بالا و پایین تغییراتی اعمال شود ، ابتدا اصلاحات لازم در پلک بالا انجام شده ، پوست ، ماهیچه و چربی های اضافی برداشته می شوند و سپس برشی در قسمت انتهایی زیر مژه ها ایجاد خواهد شد و تغییرت لازم روی پلک پایین اعمال می شود. در آخر بعد از خارج کردن بافت های اضافه ، بخیه های ظریفی زده می شوند تا محل برش ها بسته شوند. در صورتی که به لیفت کردن چشم نیاز باشد ، در نزدیکی خط رویش مو برشی ایجاد شده تا پوست به سمت بالا کشیده شود. بعد از به اتمام رسیدن فرآیند جراحی زیبایی چشم در تهران ، لازم است به اتاق ریکاوری منتقل شوید تا شرایط شما بررسی و کنترل شود. ممکن است در ابتدا بعد از به هوش آمدن کمی احساس تاری در دید وجود داشته باشد که به دلیل استفاده از پمادهای روان کننده این مسئله اتفاق می افتد. همچنین بی حسی در پلک ها ، دو بینی ، حساسیت به نور و درد بعد از انجام این پروسه کاملا طبیعی بوده و پس از مدتی برطرف می شود.

جدیدترین روش جراحی زیبایی چشم در تهران

در حال حاضر تکنیک های مختلفی برای ایجاد تغییر در حالت و فرم چشم و پلک ها وجود دارد که مورد توجه بسیاری از افراد جوان و مسن قرار گرفته است. به صورت کلی افراد که با افزایش سن دچار افتادگی پلک می شوند ، از جراحی بلفاروپلاستی استقبال کرده تا به فرم و نتیجه دلخواه دست پیدا کنند ، این در حالی است که جوانان به دنبال تغییرات ظاهری چشم ها هستند و از محبوب ترین و جدیدترین روش های عمل زیبایی چشم در تهران ، می توان به کانتوپلاستی ، جراحی اپی کانتال و چشم روباهی اشاره نمود.

آیا با انجام عمل زیبایی چشم می توان کره چشم را بزرگتر نمود ؟

لازم است این نکته را بدانید که در تمامی تکنیک ها و روش های جراحی ، کره چشم به هیچ عنوان تغییر پیدا نمی کند ، بلکه می توان با کشیدگی پوست و حذف پلک تا حدودی چشم ها را درشت تر و بزرگتر نمود. در تکنیک هایی مانند چشم گربه ای ، چشم ها بزرگتر و زیباتر از قبل دیده خواهند شد ، این در حالی است که کره چشم به همان صورت قبل باقی می ماند.

جراحی زیبایی چشم در مردان

لازم است عمل زیبایی چشم آقایان با حساسیت های بیشتری انجام شود تا در نهایت چشم ها از فرم و حالت طبیعی خود خارج نشوند. به صورت کلی جراحی بلفاروپلاستی در جهت از بین بردن افتادگی و پف پلک بهترین گزینه و انتخاب برای مردان است که سبب نمایان تر و شاداب شدن چشم ها و رفع خستگی ها می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
zelma
1 سال گذشته

Waiting patiently for you to come home and fuck me! http://bitly.ws/znHX