جراحی زیبایی پلک در تهران

کاربرد چشم ها فراتر از دیدن است ، آن ها احساسات ما را به دیگران منتقل می کنند. جراحی زیبایی پلک برای بازگرداندن حالت طبیعی چشم ها و طراوت و شادابی آن ها انجام می گردد. این عمل موجب می شود چشم ها جوان تر به نظر برسند. بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی است که بر روی پلک انجام می شود. هرچند بسیاری افراد این جراحی را برای اهداف زیبایی انجام می دهند ، ولی برخی نیز آن را برای رهایی از پلک های افتاده ای که باعث پیر به نظر رسیدن آن ها می شود ، انتخاب می کنند. عمومیت جراحی پلک در میان زنان و مردان ، یکسان می باشد. برای آگاهی بیشتر درباره عمل زیبایی پلک با ما همراه باشید. همچنین در طول مقاله نمونه کارهای دکتر محسن بهمنی کشکولی، بهترین جراح پلک در تهران را مشاهده خواهید کرد.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

جراحی زیبایی پلک در تهران

پلک های ما ظریف ترین و نازک ترین پوست را دارند ، بنابراین جای تعجب نیست که نشانه های پیری زودتر از بسیاری از مناطق دیگر به سراغ چشم ها می آیند. پیری پلک ها تنها بر ظاهر چشمان ما اثر نمی گذارند و از آن جا که بیانگر احساسات ما نیز هستند ، در صورت مواجهه با افتادگی و چروکیدگی می توانند ظاهری خسته ، غمگین و خشمگین را حتی زمانی که احساس خوبی داریم به نمایش بگذارند. جراحی زیبایی پلک برای کمک به مقابله با این تغییرات و بازگرداندن جوانی و طراوت به چشم ها طراحی شده است. نتایج به دست آمده در بالا بردن کیفیت زندگی موثر بوده و به بیمار کمک می کند در مورد ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

چه زمان باید جراحی بلفاروپلاستی را انتخاب کنیم ؟

در اینجا برخی علل رایج را جهت اقدام برای جراحی زیبایی پلک در تهران متذکر می شویم :

  • وقتی پلک های شما در اثر بالا رفتن سن ، شروع به افتادن می کند. در این زمان ، پلک ها نه تنها زشت به نظر می رسند ؛ بلکه در بینایی نیز اختلالاتی را ایجاد می نمایند.
  • وقتی پلک ها در اثر تجمع مقدار زیادی چربی در پلک بالایی ، پف کرده به نظر می رسند.
  • وقتی ناحیه زیر پلک به همان دلیل فوق الذکر ، پف کرده می باشند.
  • وقتی پلک پایینی شما شروع به افتادن می کند و به همین دلیل ، داخل چشم شما دیده می شود.
  • وقتی پلک ها در اثر بالا رفتن سن ، دچار چین و چروک می شوند.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

تکنیک های جراحی زیبایی پلک

عمل زیبایی پلک در تهران یا اصطلاحا جراحی لیفت پلک ، می تواند به ایجاد یک ظاهر طبیعی و جوان برای چشم هایی که خسته و پیر به نظر می رسند ، کمک کند. لیفت پلک یک روش بسیار متفاوت است که قادر است افتادگی پوست را ترمیم کند و چین و چروک ها را نرم و صاف نماید ، پف زیر چشم ها را کاهش دهد و علائم دیگر پیری در اطراف پلک های بالایی و پایینی را تصحیح کند. جراحی زیبایی پلک در تهران ، در واقع شامل تعدادی از تکنیک های مختلف جراحی است. تکنیک هایی که یک جراح پلک خوب در تهران استفاده خواهد کرد بستگی به معاینه چشم ، آناتومی بیمار و تغییرات خاصی دارد که باید برای دستیابی به اهداف مورد نظر انجام شود. برای هر بیمار ، لیفت پلک ممکن است شامل عمل پلک فوقانی ، لیفت ابرو با یا بدون لیفت پیشانی یا جراحی پلک پایینی باشد.

جراحی زیبایی پلک بالا در تهران

آیا شما احساس می کنید که چشمانتان همیشه خسته به نظر می رسند ، به طوری که شما را ناراحت یا بی احساس نشان می دهند ؟ آیا پلک های فوقانی شما به گونه ای شده که بقیه فکر می کنند فاقد مژه هستید ؟ همه این موارد ناشی از افتادگی و چین و چروک پوست بر روی پلک های فوقانی می باشند و جراحی زیبایی پلک فوقانی کمک می کند تا پوست اضافی برداشته شده ، شکل طبیعی به پلک ها بازگردد و ظاهر آنها بازتر و تازه تر به نظر آید. بلفاروپلاستی پلک فوقانی معمولا شامل برش هایی است که در ناحیه چین های طبیعی بالای چشم انجام می شود و از طریق آن ، جراح فوق تخصص جراحی های زیبایی چشم شما یک مقدار دقیق از پوست و چربی اضافی را برداشته و عضلات اطراف آن را مطابقت می دهد تا نتیجه مورد نظر بدست آید.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

جراحی زیبایی پلک پایین

آیا چشمان شما همیشه حالت پف کرده دارد و ناحیه زیر چشم تان با افتادگی مواجه است ، به طوری که اینگونه به نظر می رسد که دچار کم خوابی هستید ؟ این حالت احتمالا به علت تجمع چربی زیر چشم ها است. چنین مشکلی می تواند با گذشت زمان بیشتر شود و پوست حالت الاستیکی خود را از دست بدهد. پف پلک پایین حتی در افراد جوان نیز رخ داده و چهره آن ها را بزرگتر از سن واقعی نشان می دهد. جراحی زیبایی پلک پایین ، می تواند یک راه حل عالی برای اصلاح کیسه های زیر پلک باشد. انواع روش های جراحی برای این کار وجود دارد که جراحان زیبایی می توانند برای بهبود مشکلات پلک های پایین از آن ها استفاده کنند. بهترین جراح پلک تهران روشی را انتخاب می کند که برای شما بهترین باشد. دکتر کشکولی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم ، می تواند از طریق ایجاد برش در داخل پلک ، چربی اضافه را حذف یا جابجا کند و بدین ترتیب یک پلک صاف ، یکنواخت و طبیعی را برای شما به ارمغان آورد. بسته به نوع مشکل شما ، پوست افتاده و اضافی برداشته می شود یا در برخی موارد ممکن است ماهیچه پلک پایین برای ارائه نتایج طبیعی تر و موثرتر ، محکم شود.

اهمیت انتخاب یک جراح پلک خوب در تهران

برای انجام جراحی زیبایی پلک در تهران ، نیاز به انتخاب یک جراح دارد که دانش کاملی از آناتومی چهره داشته و چشمانی تیزبین برای توجه به جزئیات زیبایی شناختی داشته باشد. همچنین جراح متخصص برای انجام جراحی پلک باید توانایی سازگاری تکنیک های جراحی را با توجه به نیازهای منحصر بفرد یک بیمار را داشته و قادر به ایجاد نتایجی منطبق با قومیت ، سن ، جنسیت و ویژگی های خاص صورت او باشد. علاوه بر این ، یک جراح پلک خوب در تهران باید به آناتومی و فیزیولوژی چشم ، بیماری های چشم و به طور کلی ساختمان های اطراف چشم اشراف داشته باشد. از این رو قبل از انتخاب یک دکتر بلفاروپلاستی برای انجام عمل لیفت پلک ، مهم است که تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

نحوه انتخاب بهترین جراح پلک تهران

  • در هنگام مشورت با جراح پلک مد نظر خود ، در مورد تجارب او در جراحی زیبایی چهره بپرسید.
  • عکس های قبل و بعد بیمارانی که در گذشته توسط این پزشک جراحی شده اند و مشکل آن ها مشابه شماست را با دقت بررسی کنید.
  • توجه نمایید در حالی که نتایج جراحی زیبایی پلک برای هر شخص منحصر بفرد است ، اما عمل های قبلی بهترین جراح پلک تهران بهترین شاخص از رویکرد زیبایی شناختی جراح مورد نظر می باشد.
  • مطمئن شوید جراحی را که انتخاب کرده اید ، دارای تجربه جراحی پلک برای بیمارانی است که قومیت شما را دارند.

آیا می توان جراحی بلفاروپلاستی را با لیزر انجام داد ؟

گزینش روند جراحی زیبایی پلک در تهران ، کاملا به انتخاب شما وابسته بوده و می توانید در خصوص گزینه منتخب و مزایای آن با پزشک خود گفتگو کنید. روند کلی جراحی پلک با تیغ جراحی و لیزر ، اساسا مشابه می باشد. البته میزان کبودی و تورم با درمان لیزر ، در مقایسه با اجرای همین روند با استفاده از اسکالپل ، کمتر است و علت آن ، این است که در طول درمان لیزر ، CO2 ، رگ های خونی را می بندد ، در حالی که این حالت در روند جراحی با اسکالپل ، ایجاد نمی شود. به طور خلاصه ، وقتی شما جراحی بلفاروپلاستی با لیزر را انتخاب می کنید ، نتیجه سریع تر مشاهده می شود. ناگفته نماند که دقت جراحی پلک لیزر در مقایسه با جراحی های متعارف ، بیشتر است.

مزایای جراحی زیبایی پلک در تهران

عمل زیبایی پلک در تهران با پروفسور کشکولی با اهداف زیر بر روی زنان و مردان انجام می شود :

  • کاهش افتادگی پلک
  • به حداقل رساندن پف زیر چشم
  • افزایش دامنه بینایی
  • حذف خطوط و چین و چروک های ریز در اطراف چشم ها
  • حفظ شکل ظاهری طبیعی در چشم ها

انتخاب یک دکتر معتبر به شما اطمینان می دهد که این جراح در عمل زیبایی از جمله تکنیک های لیفت پلک ، آموزش دیده و دارای تجربه فراوان است. همچنین باید توجه داشته باشید که جراح مورد نظر شما باید عمل جراحی را در یک مرکز جراحی معتبر انجام دهد. بنابراین انجام جراحی زیبایی پلک در تهران توسط یهترین جراح پلک ، منجر به بهره مندی شما از تمامی مزایای فوق را در پی دارد.

آیا می توان عمل زیبایی پلک را با روندهای دیگر ترکیب کرد ؟

جراحی زیبایی پلک و حتی ترکیبی از جراحی پلک و جراحی لیفت ابرو ، تنها بخش فوقانی صورت را درمان می کند. اگرچه چشم ها اولین ناحیه از صورت هستند که آثار پیری در آن ها نمایان می شود ، ولی تنها ناحیه محسوب نمی شوند. ترکیب این پروسه با جراحی لیفت صورت ، خطوط ریز را مورد هدف قرار داده ، پوست اضافی را از ناحیه صورت حذف کرده و توازن و هارمونی را به ناحیه صورت باز می گرداند.

نکته مهم در رابطه با عمل زیبایی پلک

در عمل بلفاروپلاستی یا عمل زیبایی پلک این امکان وجود دارد که به طور همزمان هر دو پلک فوقانی ، هر دو پلک پایین یا هر چهار پلک را جراحی نموده و پف و افتادگی موجود در آن ها را مرتفع ساخت.

چه کسانی گزینه ایده آلی برای جراحی زیبایی پلک هستند ؟

در کل می توانیم بگوییم بهترین کاندیدا برای عمل بلفاروپلاستی ، کسی است که 30 سال یا بیشتر داشته و علائم پیری و افتادگی پلک قابل ملاحظه ای دارند. لازم است که این افراد در سلامتی کامل جسمانی و روانی باشند و علاوه بر آن به مشکلاتی از قبیل بیماری های چشمی دچار نباشند. در صورتی که می خواهید عمل زیبایی پلک در تهران انجام دهید اما به بیماری هایی دچار هستید ، بایستی حتما جراح پلک را از این موضوع با خبر سازید. این بیماری ها ممکن است ، آب سیاه ، خشکی چشم یا جدا شدگی شبکیه باشد. همچنین ناهنجاری های غده تیروئید ، ابتلا به بیماری های قلبی ، فشار خون و دیابت نیز می توانند در امر جراحی زیبایی پلک در تهران تاثیر گذار باشند ؛ پس حتما دکتر را مطلع کنید. شایان ذکر است که افراد زیر 30 سال هم چنانچه تمایل داشته باشند ، برای جوان تر کردن ظاهر چشم و صورت شان می توانند تحت عمل بلفاروپلاستی قرار بگیرند.

قبل از جراحی زیبایی پلک چه آمادگی و اقداماتی لازم است ؟

زمانیکه شما به یک جراح پلک خوب در تهران مراجعه می کنید ، ایشان برای اینکه شما برای عمل جراحی پلک آماده شوید ، بر انجام اقداماتی تاکید می کند که تعدادی از آن ها از سوی او و برخی دیگر باید از سوی شما انجام می شوند. در قدم اول جراح پرونده پزشکی شما که توضیحاتی در مورد بیماری های احتمالی شما در گذشته و روند درمان آن ها و البته هر گونه حساسیت به مواد و داروهای شیمیایی را ارائه داده ، مورد بررسی قرار می دهد. پس از آن یک معاینه کامل از چشم و تعیین میزان توانایی بینایی انجام می دهد. همچنین از حالت قبلی پلک ها نیز عکسبرداری می شود تا هم در طول جراحی مورد استفاده قرار بگیرند و هم بعد از جراحی ، بتوان هر دو حالت را با هم مقایسه کرد.

پس از این موارد ، جراح پلک از شما می خواهد اقدامات زیر را قبل از عمل بلفاروپلاستی انجام دهید :

1. خواسته و هدف تان را از جراحی پلک به دکتر بگویید.

نکته ! پزشک با آگاهی از این مطلب می تواند شما را بهتر در جهت درست راهنمایی کند.

2. هیچ گونه دارویی که باعث رقیق شدن خون شما می شود را نباید مصرف کنید.

نکته ! اگر استفاده کردن نوعی از این داروها برای شما حیاتی است ، حتما این مطلب را با جراح پلک در میان بگذارید.

3. چند هفته قبل از جراحی زیبایی پلک نباید سیگار بکشید.

نکته ! نیکوتین موجود در موارد مخدر باعث می شود روند ترمیم و بهبودی پس از عمل کند شود.

4. حتما در روز عمل ، شخصی را همراه خود به کلینیک یا بیمارستان بیاورید.

نکته ! با توجه به اینکه در حین عمل داروی بیهوشی به شما تزریق می شود ، پس از عمل هوشیاری لازم برای بازگشت به خانه به تنهایی نخواهید داشت.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

تکنیک بیهوشی در جراحی زیبایی پلک

  1. بیهوشی عمومی : با تزریق یا استنشاق دارو ، بیمار به طور کامل هوشیاری خود را از دست می دهد و در طول عمل به طور کامل به خواب فرو می رود.
  2. بی حسی موضعی : با اعمال دارو بی حسی بر روی موضع مورد نظر در عمل بلفاروپلاستی ، یعنی پلک ، تنها ان ناحیه بی حس می شود ؛ یعنی شخص در حین عمل و زیر دست جراح بیدار است اما در موضع جراحی حسی ندارد. گاهی اوقات برای این که بیمار آرامش بیشتری داشته باشد ، دارو آرامبخش هم به صورت وریدی تزریق می شود.

جراح پلک با توجه به شرایط بیمار مراجعه کننده یکی از این تکنیک ها را انتخاب می کند.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی پلک

  • افرادی که تحت عمل جراحی بلفاروپلاستی قرار گرفته اند ، پس از ترخیص از مرکز جراحی و از بین رفتن تاثیر داروی بیحسی یا بیهوشی ، ممکن است احساس درد خفیفی داشته باشند ؛ این امر نگران کننده نبوده و با مصرف داروهای مسکن تجویز شده می توان درد ناشی از جراحی را التیام بخشید.
  • توجه داشته باشید که در صورت افزایش درد و همچنین کاهش میدان دید ، باید سریعا با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.
  • کبودی و تورم ناشی از عمل ، پس از کلیه اعمال جراحی بروز نموده و مسئله ای بدیهی تلقی می گردد. این اتفاق بعد از جراحی زیبایی پلک نیز رخ خواهد داد ، لذا افراد نباید از رویارویی با این رخداد دچار نگرانی شوند ؛ چرا که به مرور و غالبا پس از چند روز یا نهایتا پس از چند هفته فروکش کرده و از بین می رود. ( برای کنترل ورم و کبودی به وجود آمده ، می توانید به مدت یک الی 2 روز پس از جراحی از کمپرس یخ استفاده نمایید )
  • تا چند وقت پس از عمل زیبایی پلک ، نحوه خوابیدن فقط به صورت طاقباز مجاز می باشد ؛ زیرا به هیچ وجه نباید چشم ها با بالش تماس داشته و تحت فشار قرار گیرند. ( توصیه می شود بعد از جراحی پلک در هنگام خواب دو بالش زیر سرتان بگذارید و بدین ترتیب از پیشروی کبودی و ورم جراحی جلوگیری نمایید )
  • تغذیه بعد از جراحی عمل پلک ، محدودیت خاصی نداشته و در واقع می توان گفت که افراد پس از این عمل جراحی مجاز به مصرف غذاهای معمول خواهند بود.
  • البته توصیه می شود طی دوران نقاهت جراحی پلک ، از مصرف نمک و ادویه جاتی همچون فلفل که سبب تشدید تورم ناشی از عمل می شوند خودداری نموده یا این که مصرف آن ها را به حداقل برسانید.
  • بعد از جراحی ، ممکن است پلک های شما با ترشحات مختصری مواجه شده یا این که حالتی چسبناک پیدا کنند ؛ در چنین مواردی با مصرف قطره های تجویز شده می توان به رفع این حالات کمک قابل توجهی کرد.
  • تاری دید ، دوبینی ، حساسیت چشم ها به نور و اشک ریزش ، از عوارض شایع جراحی زیبایی پلک در تهران به شمار می روند که تدریجا مرتفع می گردند.
  • خشکی چشم از دیگر مواردی است که پس از جراحی ، ممکن است افراد با آن روبرو شوند ؛ لذا جراح پلک بدین منزله قطره های اشک مصنوعی تجویز خواهند نمود.
  • بخیه های عمل زیبایی پلک ، عموما 5 الی 7 روز پس از جراحی توسط جراح معالج شما برداشته خواهند شد ؛ در پی آن تورم پلک ها به تدریج رفع شده و در نتیجه ، پلک های شما ظاهر مناسبی خواهند یافت.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

از عمل بلفاروپلاستی باید انتظار چه نتیجه ای را داشت ؟

لازم است که افراد نسبت به جراحی که انجام می دهند ، از نتیجه آن انتظار واقع بینانه ای داشته باشند. انتظار نا بجا و غیر منطقی سبب می شود که فرد در نهایت از ظاهر پدید آمده رضایت نداشته باشد. در مورد جراحی زیبایی پلک نیز باید گفت که این عمل افتادگی پلک ها را برطرف نموده و تاثیری در تغییر دادن حالت چشم ها یا افتادگی ابرو ندارد.اگر فرم چشم هایتان نامتقارن است نباید انتظار داشته باشید که با بلفاروپلاستی برطرف گردد. در این شرایط می توانید همزمان با آن ، جراحی لیفت ابرو یا جراحی زیبایی چشم را به انجام برسانید.

آیا نتیجه بدست آمده از عمل زیبایی پلک دائمی است ؟

این را بدانید که جراحی پلک باعث نمی شود بالا رفتن سن بر روی پلک هایتان دیگر تاثیری نگذارد. بلکه این عمل افتادگی پلک و نشانه های پیری که تا به الان نمود یافته برطرف می کند و ظاهر آن را جوان تر نشان می دهد. نتیجه ای که بدست آمده تا 5 الی 7 سال ماندگاری داشته و پس از آن مجدداً روند بالا رفتن سن تاثیرات خود را نشان می دهد. البته در مورد پلک بالا احتمال دارد فرد بعد از این مدت مجدد به عمل نیاز پیدا کند اما جراحی زیبایی پلک پایین به گونه ای است که به ندرت به جراحی دوباره نیازمند میشود. این را هم بدانید که سبک زندگی فرد در مدت زمان ماندگاری نتیجه تاثیرگذار است. هر چه عادات سالم تری داشته باشید و کمتر تحت استرس و اضطراب قرار بگیرید ، نتیجه جراحی پلک ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

فیلم جراحی زیبایی پلک در تهران

 

کبود و متورم شدن پلک ها پس از بلفاروپلاستی

متورم شدن پلک ها بعد از عمل و همراه بودن آن با میزانی کبودی ، مسئله غیر عادی نیست. این اثرات رفته رفته پس از عمل نمایان می شوند و در روز دوم تا چهارم شدت پیدا می کنند. در ادامه نیز با گذر زمان ، کبودی و ورم رفته رفته کم شده تا نهایتا بعد از چند هفته کاملا ناپدید شوند. بهبودی کبودی پلک و نواحی اطراف حدوداً با عبور از هفته اول ریکاوری یا نهایتاً هفته دوم ، حاصل می شود. اما از طرف دیگر ورم بافت ها به کمی زمان بیشتری نیاز دارد تا کاملا رفع گردد. شایان ذکر است که به جهت سرعت بخشیدن به روند بهبودی چنین اثراتی پس از جراحی زیبایی پلک ، راهکارهایی از سوی جراح ارائه می شوند. مواردی چون استفاده از کمپرس یخ ، نحوه خوابیدن درست ، عدم پرداختن به فعالیت های سنگین و استفاده از داروهای تجویزی یاری دهنده شما در روند بهبودی کبودی و ورم پلک ها هستند.

آیا جراحی زیبایی پلک در دوران بارداری برای بانوان ممکن است ؟

بانوان عزیز باید دقت داشته باشند که دوران حاملگی حساس بوده و بایستی از انجام هر کاری که سلامتی خود و کودک شان را اجتناب کنند. با توجه به این که بلفاروپلاستی یک پروسه زیبایی در نظر گرفته می شود ، بانوانی که باردار هستند اگر شدیداً تمایل به انجام این عمل دارند ، باید مدتی پس از به دنیا آوردن فرزندشان اقدام کنند. یکی از عللی که باید جراحی پس از زایمان به انجام برسد ، مسئله بیهوشی است. این دارو بهتر است تا زمانی که جنین درون رحم مادر قرار داشته و نیز پس از تولد تا هنگامی که تنها از شیر مادر تغذیه می کند ، وارد بدن مادر نشود ؛ چرا که برای سلامت جنین ریسک برانگیز است.

هزینه جراحی زیبایی پلک در تهران چقدر است ؟

از متداول ترین سوالاتی که متقاضیان عمل زیبایی پلک در تهران با آن مواجه هستند این است که هزینه جراحی پلک چقدر است ؟ قاعدتا هزینه جراحی پلک به پارامترهای متعددی ، اعم از وسعت و پیچیدگی جراحی و غیره وابسته است و بر اساس آن ها برآورد می گردد. از این رو جهت احتساب قیمت نهایی جراحی زیبایی پلک ، فرد زیباجو باید به صورت دقیق توسط یک جرح پلک خوب تحت ارزیابی و آنالیز قرار گیرد. لازم به ذکر است از آن جا که عمل بلفاروپلاستی ، رویکرد زیبایی دارد و به منظور جوانسازی پلک ها و بازگرداندن جوانی به آن ها انجام می پذیرد ، تحت پوشش بیمه قرار نداشته و خود شخص زیباجو ملزم به پرداخت کلیه هزینه های جراحی می باشد.

مراحل جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک یکی از راه های موثر در زیبایی و شاداب به نظر رسیدن چشم ها می باشد ؛ از این رو امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین روش های جوانسازی صورت به شمار می آید ؛ چرا که چشم ها در حالت چهره تاثیر زیادی دارند و پلک های افتاده و پف کرده موجب می شوند تا چهره خسته و پیرتر به نظر برسد. از آنجایی که نتایج این پروسه کاملا طبیعی است و به جوانی بیشتر کمک می کند ، این جراحی مورد علاقه بسیاری از مردان نیز قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این پروسه تصمیم گرفتیم تا در ادامه روند و چگونگی انجام جراحی بلفاروپلاستی را شرح دهیم :

بیهوشی یا بی حسی !

پیش از هر چیز لازم است بدانید که عمل زیبایی پلک در تهران با پروفسور کشکولی ، هم به صورت بیهوشی عمومی و هم با بی حسی موضعی به کمک داروهای خواب آور قابل انجام است. از آنجایی که مدت زمان انجام این جراحی طولانی نیست ، بهتر است برای جلوگیری از عوارض داروی بیهوشی ، از بی حسی موضعی استفاده شود. شما به کمک داروهای خواب آور به خواب عمیقی فرو می روید ، و به دلیل استفاده از داروی بی حسی دردی را احساس نخواهید کرد.

برش های جراحی پلک !

بعد از بیهوشی لازم است جراح با توجه به اهداف جراحی برش های لازم را با نهایت ظرافت و دقت در قسمت چین پلک ایجاد نماید. این موضوع موجب می شود تا بعد از عمل ، آثار جراحی قابل مشاهده نباشد. به کمک برش ایجاد شده می توان چربی و بافت های اضافی را خارج نمود و همچنین پوست اضافی پلک را برداشت.

بخیه زدن !

در انتهای جراحی و بعد از ایجاد تغییرات و اصلاحات لازم ، به کمک بخیه های ظریف نواحی برش ها بخیه زده می شوند. بخیه ها می توانند جذبی و یا غیر جذبی باشند. اگر جراح شما از بخیه های غیر جذبی برای جراحی زیبایی پلک استفاده کرده باشد ، لازم است بعد از 5 الی 7 روز برای برداشتن بخیه ها به مطب پزشک مراجعه نمایید.

 

جراحی زیبایی پلک - دکتر کشکولی

 

مراقبت از بخیه های جراحی پلک

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از جراحی بلفاروپلاستی در تهران ، در رابطه با مراقبت از جای برش ها و بخیه های عمل است. برای این منظور لازم است از دستکاری کردن ، خارش و مالش دادن پلک ها خودداری نمایید. همچنین لازم است داروهای خود را به موقع مصرف نمایید. آنتی بیوتیک و پمادهای موضعی تجویز شده از بروز التهاب و عفونت پلک ها و نواحی برش ها جلوگیری می کند. به همین دلیل لازم است حتما سر وقت از آن ها استفاده کنید. در طی این مدت باید از خیس شدن چشم ها خودداری شود ، به همین دلیل از شستن صورت و حمام کردن تا 3 روز خودداری نمایید. نکته دیگری که در مراقبت های بعد از جراحی پلک باید به آن توجه داشته باشید ، در رابطه با فعالیت های بدنی است در واقع توصیه می شود تا زمانی که برش های جراحی در حال التیام هستید ، لازم است از انجام ورزش و هر نوع فعالیت سنگین خودداری نمایید ؛ در غیر اینصورت خطر پاره شدن بخیه ها و بروز خونریزی وجود خواهد داشت.

انواع کرم ترمیم کننده مناسب بعد از جراحی زیبایی پلک

یکی از متداول ترین نگرانی‌های متقاضیانی که جراحی زیبایی پلک انجام می دهند بر جای ماندن اسکار و بخیه‌های حاصل از جراحی به روی پوست می باشد. عموما داوطلبانی که عمل زیبایی پلک انجام داده اند همگی به دنبال ترمیم زودهنگام جای بخیه می باشند. با وجو اینکه کرم های ترمیم کننده پوست انواع و برندهای خاصی دارند ، هر جراحی کرم خاص خود را تجویز می کند. کرم ترمیم کننده هایی که مورد تایید اکثر پزشکان می باشد و موجب برطرف شدن جای اسکار می شود هر کدام شامل مواد تشکیل کننده ای هستند. از جمله مواد تشکیل دهنده این پمادها به دلیل ترکیباتی که دارد مانند ویتامین C ، زینک اکساید ، موم زنبورعسل ، آلوئه ورا ، سیلیکون الستوم ، عصاره پیاز ، آلانتوئین ، پاسیولین ، گلیسیرین ، روغ بادام شیرین و غیره ، برای بهبود جای زخم و اسکار بسیار موثر هستند.
این پماد ها با تحریک درم یا همان لایه میانی پوست سبب تولید سلول های جایگزین ، هم سطح شدن پوست آسیب دیده ، جلوگیری از ایجاد گوشت اضافه ، رفع حساسیت ،خارش و غیره می شود. با تولید بیشتر سلول‌ها ، پروتئین‌های بیشتری در پوست ایجاد شده و در نتیجه جای زخم سریعتر از زمان موعد محو می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده این پمادها همان طور که آن ها را عنوان کردیم به شکل مکمل ، برای بازسازی جای اسکار به پروتئین‌های اصلی پوست کمک می‌کنند.
این پمادها علاوه بر رفع زخم حاصل از برش ، با خواص ضد التهابی ، ضد قارچ و ضدباکتری که دارد، ماده ای ضدعفونی کننده و مناسب برای رفع زخم خواهند بود. پیشرفته ترین کرم ها برای برطرف شدن جای زخم این امکان را فراهم می کند تا در ماه های بعد از جراحی زیبایی پلک ، زخم جراحی به بهترین شکل التیام یابد.

سوالات متداول:

  • آیا انجام جراحی زیبایی پلک باعث تغییر حالت چشم ها می شود؟

جرای بلفاروپلاستی، ماهیتا برای تغییر حالت چشم ها نیست و هدف از انجام این جراحی، از بین بردن افتادگی و پوست اضافه پشت پلک است. زیباجویان برای تغییر حالت چشم های خود می تواند از کانتوپلاستی جانبی (که با نام جراحی چشم بادامی هم شناخته می شود) برای تغییر حالت چشم های خود استفاده کنند.

  • آیا بلفاروپلاستی باعث بزرگتر شدن چشم ها می شود؟

همان طور که اشاره شد هدف از انجام بلفارو تغییر حالت چشم ها نیست. جراحی زیبایی پلک برای مقابله و کنترل عوارض بالا رفتن سن است. اما به دلیل حذف چربی و بافت اضافه پشت پلک، چشم ها بیش از پیش جلب توجه کرده و زیبایی دو چندان پیدا می کنند. این موضوع باعث شده تا برخی به اشتباه گمان می کنند که چشم هایشان در طی عمل بزرگ تر شده است.

  • عمل بلفاروپلاستی چقدر زمان بر است؟

انجام جراحی مذکور ، معمولا یک یا دو ساعت زمان لازم دارد و بلافاصله بعد از اتمام جراحی، در صورت تایید پزشک، بیماران می توانند برای استراحت و شروع دوره ریکاروری به منزل برگردند.

  • آیا برای انجام بلفاروپلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

این جراحی معمولا برای افراد بالای 30 سال در نظر گرفته می شود، چرا که معمولا افراد در بازه سنی 30 تا 40 سال با مشکل افتادگی پلک بالا و ایرادات ظاهری پلک پایین خود مواجه می شوند.

  • جراحی پلک دردناک است؟

جراحی پلک با بی حسی کامل انجام شده و معمولا افراد در طی انجام عمل درد و ناراحتی احساس نمی کنند. بعد از مرخص شدن فرد و شروع دوره ریکاوری هم درد زیادی متوجه زیباجویان نخواهد بود. البته پزشک برای شما داروی مسکن برای کنترل درد احتمالی در نظر می گیرد.

  • آیا اسکارهای بلفارو قابل مشاهده است؟

برش های لازم برای این جراحی معمولا در چین طبیعی پلک بالا و نزدیک به مژه ها در پلک پایین زده می شود. به همین دلیل اسکار قابل مشاهده و آزار دهنده ای وجود نخواهد داشت.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
116 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
رها
1 سال گذشته

سلام ، میخواستم بدونم شما در نهران با این کلینیک هم همکاری دارید؟ چون چند وقتی هست جستجوی متخصص جراح پلک خوب هستم. به این کلینیک رسیدمwww.rightmedicalchoices.com

یادگاری
یادگاری
8 ماه ها گذشته

من میخواستم وقت ویزیت بگیرم

رقیه
رقیه
5 ماه ها گذشته

سلام می خواستم وقت بلفاروپلاستی بگیرم.

trackback
4 ماه ها گذشته

mambo 36 tadalafil 20 mg reviews

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

ناهید رفیع
ناهید رفیع
4 ماه ها گذشته

تنها تلفن مطب برای وقت گرفتن آدرس سایت را می‌دهد. من سه بار در سایت فرم وقت گیری را پر کرده ام و جواب بزودی با شما تماس میگیریم را گرفته ام ولی بعد از دو هفته هنوز تماسی گرفته نشده است. لطفا بفرمایید چطور وقت بگیرم. من قبلا ت سط دکتر کشکولی ویزیت شده ام، ممنون ناهید رفیع، تلفن: ۹۰۲۸۵۱۹۰۹۹ ،email: nrsamsung.1396@gmail.com

trackback
4 ماه ها گذشته

custom essays

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

what can i write my essay on

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

good essay writers

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

essay writing service forum

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

legitimate essay writing service

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

essay writer cheap

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

hire someone to write my essay

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

scholarship essay writing help

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

custom essays cheap

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

college admission essay editing services

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

help in writing essays

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

helping others essay

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

help writing a narrative essay

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

what is a good essay writing service

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

trackback
4 ماه ها گذشته

india pharmacy alprazolam

جراحی زیبایی پلک + اطلاع از هزینه و مزایا + پروفسور محسن بهمنی کشکولی

1 2 3 6