لیفت ابرو در تهران

 ابروها نقش موثری در انعکاس احساسات و عواطف ما دارند ؛ به طوری که اگر ابروهای شما حالتی افتاده داشته باشند ، خسته به نظر خواهید رسید. لازم به ذکر است ژنتیک از جمله عللی است که سبب افتادگی ابرو در افراد می گردد. عمل جراحی ليفت ابرو ، می تواند در راستای تصحیح حالت ابروها راه حلی کارآمد و پایدار باشد و در واقع جوانی و شادابی را به قسمت یک سوم فوقانی صورت شما بازگرداند. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره جراحی لیفت ابرو در تهران با ادامه این مقاله که از سوی دکتر محسن بهمنی کشکولی ، بهترین فوق تخصص جراحی چشم در تهران تهیه شده ، با ما همراه باشید.

لیفت ابرو

برای جراحی لیفت ابرو در تهران باید به چه پزشکی مراجعه کنیم ؟

به منظور انجام جراحی ليفت ابرو توصیه می شود که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم متبحر و توانمند مراجعه کنید. قاعدتا جراح فوق تخصص پلاستیک چشم با اتکا بر علم بروز خود و آگاهی کاملی که از آناتومی صورت و چشم و اصول زیبایی شناسی دارد و همچنین با مد نظر قرار دادن سن ، جنسیت و ویژگی های منحصر به فرد صورت بیمار خواهد توانست نتایج زیبا و ایده آلی از عمل جراحی لیفت کردن ابرو برای مراجعین خود به ارمغان آورد.

روش های جراحی لیفت اب

بهترین فوق تخصص پلاستیک چشم تهران ، از تکنیک های مختلفی برای جراحی لیفت ابرو بهره می برند. به طور کلی بهترین گزینه برای هر بیمار ، بستگی به اهداف او از انجام جراحی ، آناتومی صورت وی و میزان اصلاحات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد.

لیفت آندوسکوپیک ابرو

اکثریت جراحان فوق تخصص پلاستیک چشم ، به منظور ليفت ابرو از روش آندوسکوپی استفاده می کنند که در قیاس با دیگر تکنیک ها کم تهاجمی تر است ، اما در عین حال تمامی این روش ها اغلب می توانند به یک نتیجه مساوی بیانجامند. در تکنیک لیفت آندوسکوپی ابرو ، جراح تعدادی برش بسیار ظریف دقیقا پشت محل رویش مو ایجاد می کند. سپس با استفاده از دوربین مخصوص و ابزارهای ویژه ، ماهیچه ها را جابجا کرده و بافت های زیرین پیشانی را بلند می کند و در نهایت چربی و بافت اضافی را جهت رفع افتادگی ابرو و ایجاد یک ابروی جوان تر از بین می برد.

لیفت کردن ابرو با ایجاد برش موقت یا محدود

لیفتینگ ابرو با ایجاد برش موقت ، شامل برشی طولانی تر از روش لیفت آندوسکوپیک ابرو می باشد و غالبا همراه با جراحی پلک انجام می شود. جراح از طریق این برش ها ، بافت برجسته یا بیرون زده موجود در ناحیه ابرو را برداشته یا آن را جابجا می کند و به این ترتیب افتادگی ابروها را مرتفع می نماید.

لیفت ابرو به روش کلاسیک

این روش تقریبا منسوخ شده است ؛ چرا که امروزه جراحان با استفاده از روش ها و تکنیک های كم تهاجمی ، نتایج چشمگیری در زمینه لیفت ابرو در تهران رقم زده اند. البته در برخی بیماران ممکن است برای رسیدن به نتایج مطلوب ، استفاده از این روش ضرورت یابد. در این تکنیک ، یک برش طولانی در پشت مو و در واقع از گوش تا گوش ایجاد می گردد ؛ سپس پوست ، چربی و بافت اضافی برداشته می شود و عضلات باقی مانده پوست و ابرو در محل مورد نظر فیکس شده و ابرو بالا کشیده می شود.

لیفت ابرو

جراحی لیفت ابرو در تهران چگونه است ؟

عمل جراحی لیفت کردن ابرو یک روش سرپایی است که با استفاده از بی حسی عمومی یا آرام بخش داخل وریدی با بی حسی موضعی انجام می شود. مدت زمان جراحی ، بستگی به نوع لیفت ابرو و وسعت جراحی دارد. برش های جراحی لیفت ممکن است با بخیه ها یا چسب های مخصوص بسته شوند ، که به طور معمول حدود 1 هفته پس از عمل برداشته می شوند. احساس درد بسیار جزئی و کشیدگی در ناحیه پیشانی ، بعد از عمل جراحی ليفت ابرو تقریبا در همه بیماران وجود دارد و نگران کننده نیست. تورم و کبودی بیشتر در طی 10 روز اول بعد از عمل شایع است و عموما بعد از حدود 2 هفته برطرف می شود. پایان دوره نقاهت و شروع فعالیت های روتین بعد از جراحی کشیدن ابرو ، به وضعیت جسمانی افراد بستگی دارد.

درباره لیفت آندوسکوپیک ابرو با اندوتاین در تهران

اندوتاین یکی از روش های مرحله فیکساسیون در انتهای جراحی آندوسکوپی لیفت ابرو در تهران است. روش های فیکس کردن می تواند استفاده از تیتانیوم ، اندوتاین ، چسب ، بخیه و تونل استخوانی باشد. اگر چه هر کدام مزیت های خودشان را دارند ، تاکنون مطالعه علمی ارجحیت یکی بر دیگری را ثابت نکرده است. لیفتینگ ابرو به روش آندوسکوپی ، علاوه بر این که منجر به اصلاح افتادگی و بالا کشیدن ابروها می شود ، رفع خط اخم و چین و چروک های پیشانی را نیز به دنبال خواهد داشت. از این رو می توان اذعان داشت که کشیدن ابروها به روش آندوسکوپی ، افزون بر بالا بردن ابروها به جوانسازی و شادابی چهره نیز می انجامد. لازم به ذکر است ، ماندگاری لیفت آندوسکوپیک ابرو با توجه به ساختار بیولوژیکی ، ژنتیک و سبک زندگی ؛ در هر فردی متفاوت است و تقریبا یک دهه خواهد بود و می توان از آن به عنوان یکی از موثرترین روش های لیفت یاد کرد.

برای لیفت آندوسکوپیک ابرو با اندوتاین باید به چه پزشکی مراجعه کرد ؟

جهت لیفت ابرو با اندوتاین ، باید به بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم تهران ؛ مراجعه نموده و با ایشان جلسه مشاوره داشته باشید. جراح پلاستیک چشم خوب در تهران ؛ در جلسه مشاوره با انجام بررسی ها و معاینات لازم ، این مسئله را مشخص خواهند نمود که آیا شما گزینه مناسبی برای لیفتینگ با اندوتاین هستید یا خیر ؟

 

اندوتاین چیست ؟

  1. اندوتاین ، نوعی پروتز کوچک است که جنس آن از اسید پلی لاکتیک می باشد.
  2. اندوتاین ، هیچ گونه خطری برای بدن نداشته و خاصیت آن بدین صورت است که تدریجا تجزیه شده و جذب بدن می گردد.
  3. در راستای رفع افتادگی ابرو و پیشانی ، اندوتاینی که مورد استفاده قرار می گیرد ؛ مثلث شکل بوده و در دو اندازه کوچک و بزرگ موجود است و روی آن چند چنگک یا اصطلاحا خار وجود دارد که توسط پزشک ، درون نسوج و چربی زیر پوست کار گذاشته می شود و به این ترتیب منجر به فیکس شدن ابروی لیفت شده در حین لیفت آندوسکوپی می شود.
  4. اندوتاین با گذشت زمان و تقریبا بعد از چند ماه ، در عین اثرگذاری بر فرم ظاهری پوست و متعاقبا ابروها ، به تدریج توسط نسوج زیر پوست جذب می گردد.

چه افرادی کاندیدای مناسب لیفت آندوسکوپیک ابرو با اندوتاین می باشند ؟

تقریبا می توان گفت برای استفاده از لیفت ابرو به روش آندوسکوپی ، هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و همه افراد می توانند از این روش بهره ببرند. اما به طور کلی لیفت آندوسکوپیک ابرو ؛ برای افرادی که به دنبال افزایش سن با شلی پوست ، افتادگی ابرو ، چین و چروک در ناحیه مابین ابروها ، عدم تقارن ابروها و چین و چروک پیشانی مواجه شده اند ؛ گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

مزایای لیفت آندوسکوپیک ابرو

از جمله مزایای این روش از لیفت ابرو در تهران ، می توان به موارد ذیل اشاره داشت :

  • ساده بودن و در عین حال موثر بودن این جراحی ، به عنوان یکی از بارزترین مزایای این روش به شمار می رود.
  • در مقایسه با سایر روش های لیفت کردن ابرو ، طول عمر بیشتری دارد.
  • برش و اسکار ناشی از آن ، جزئی و محدود است.
  • درد ، کبودی و تورم پس از عمل در این روش ، بسیار خفیف است.
  • ماحصل کشیدن ابرو آندوسکوپی ، طبیعی تر و مطلوب تر از دیگر روش ها می باشد.
  • همزمان با انجام آن ، می توان به رفع خط اخم و چین و چروک پیشانی نیز پرداخت.

پیش از پروسه لیفت ابرو ، لازم است یک سری نکات را مد نظر خود قرار دهید :

  • اگر علاوه بر افتادگی ابرو ، نگرانی اصلی شما به چین و چروک های نواحی اطراف چشم هایتان مربوط می شود ، جهت جوانسازی آن ناحیه می توانید درباره انجام دیگر پروسه های جوانسازی همچون بلفاروپلاستی با جراح خود مشورت نمایید.
  • نتیجه ای که از جراحی لیفت کردن ابرو بدست می آید طولانی مدت است اما در نظر داشته باشید که به مرور زمان سن تان افرایش می باید و جلوگیری از این روند غیر ممکن است ؛ بدین نحو می تواند به مرور بر پیامد حاصل از جراحی تاثیر بگذارد. شما با رعایت عادات صحیح در سبک زندگی خود می توانید شدت این تاثیرات را کمتر کنید یا اثر گذاری را به تعویق بیندازید.
  • کسانی که سیگاری هستند ، عوارض جراحی به میزان بیشتری آن ها را تهدید می کنند. پس اگر تصمیم شما برای قرار گرفتن تحت پروسه لیفت ابرو در تهران جدی است ، باید سیگار کشیدن را ترک کنید.

اقدامات قبل از لیفت ابرو

  • پزشک جهت بررسی وضعیت شما ؛ برایتان آزمایشاتی تجویز می کند که باید پیش از انجام عمل ، آن ها را انجام داده و نتایج آن را در اختیار پزشک معالج تان قرار دهید.
  • شما باید در صورتی که حساسیت به داروی خاصی دارید ، داروی خاصی مصرف می کند یا این که دچار بیماری خاصی هستید ، پزشک خود را آگاه نمایید.
  • به دستور پزشک معالج خود ، باید از مدتی قبل از انجام عمل لیفت کردن ابرو ؛ مصرف سیگار ، کلیه دخانیات و الکل را متوقف نمایید.
  • مصرف داروهای ضدالتهاب و داروهای رقیق کننده خون ؛ نظیر بروفن ، آسپرین و مواردی از این قبیل که سبب تشدید احتمال خونریزی می شوند ؛ از مدتی قبل از عمل لیفت ابرو در تهران کاملا ممنوع خواهد بود.

لازم به ذکر است که پزشک شما در جلسه مشاوره قبل از عمل ، در خصوص اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از عمل با شما صحبت کرده و دستورالعمل های لازم را ارائه می دهد.

فیلم جراحی لیفت آندوسکوپیک ابرو با اندوتاین ؛ توسط پروفسور کشکولی

 

آیا جراحی لیفت ابرو عوارض دارد ؟

لازم به ذکر است که فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم ، قبل از انجام عمل لیفت ابرو در تهران ، بیمار را از عوارض و خطرات احتمالی این جراحی آگاه می سازد. در ذیل به برخی از ریسک ها و عوارض این جراحی اشاره شده است.

  • تورم پوست
  • خشکی چشم
  • تغییر رنگ پوست
  • عفونت در محل جراحی
  • بالا رفتن خط رویش مو
  • فلج شدن عضلات صورت
  • خونریزی در موضع جراحی
  • بروز التهاب در محل جراحی
  • باقیماندن جای زخم نامطلوب
  • بی حس شدن یا خارش پوست
  • تجمع مایعات زیر پوست در موضع جراحی

ماندگاری و دوام نتایج لیفت ابرو چقدر است ؟

این جراحی در صورتی که با استفاده از روش های غیرجراحی لیفت ابرو یا به عبارتی روش های غیرتهاجمی نظیر لیفتینگ ابرو با نخ یا با تزریق ژل و بوتاکس انجام شود ؛ دارای نتایجی موقتی بوده نهایتا پس از یکسال از بین می رود. اما در صورت انجام لیفت کردن ابرو با استفاده از متدهای جراحی ، می توان برای مدت طولانی شاهد نتایج این جراحی بود. البته توجه داشته باشید که حفظ دوام و ماندگاری نتایج لیفتینگ ابرو ؛ تا حدود زیادی به سبک زندگی سالم و صحیح ، استفاده از کرم های ضد آفتاب ، مصرف ویتامین کافی و اجتناب از مصرف سیگار بستگی دارد.

نتایج لیفت آندوسکوپیک ابرو

در همان روز جراحی کشدن ابرو ، تغییرات اولیه ایجاد خواهد شد. البته به دلیل وجود تورم ؛ مشاهده این تغییرات برای فرد ، چندان محسوس نخواهد بود و جهت دیدن نتیجه نهایی این جراحی باید 2 الی 3 ماه صبر کرد. اندوتاین حداکثر 6 ماه بعد از عمل ، جذب بدن می گردد و پس از آن ؛ پوست و همینطور نسوج زیر آن مجددا به استخوان ، جوش خورده و در موقعیت خود تثبیت خواهند شد و در نتیجه اثرات جوانسازی پدیدار می گردد.

هزینه جراحی لیفت ابرو در تهران

هزینه جراحی های غیرفوریتی ( جراحی های غیر اورژانسی یا به عبارتی اعمال جراحی زیبایی ) ، می تواند در افراد مختلف ، متفاوت باشد. لذا افرادی که علاقمند به انجام این عمل جراحی هستند برای اطلاع از هزینه آن حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایند و مورد بررسی و معاینه قرار گیرند.

نحوه مراقبت از خود بعد از لیفت ابرو به چه صورت است ؟

با توجه به شرایط هر شخص ، ممکن است بازه زمانی انجام مراقبت ها متفاوت بوده و امکان دارد عده ای به مراقبت بیشتر نیازمند باشند. اما دستورالعمل کلی بدین صورت است :

  • از محل جراحت ها مراقبت نموده و بهداشت آن ناحیه رعایت شود.
  • حداقل به مدت 3 هفته بعد از عمل ، از خم و دولا شدن بپرهیزید.
  • تا زمانی که زخم های جراحی بهبودی کامل پیدا نکردند ، سعی کنید تا حد امکان فشارهای بی مورد به آن ها وارد نکنید؛ مثلا از تیشرت و پیراهن هایی که برای پوشیدن یا تعویض باید با فشار از ناحیه سر خارج شوند ، امتناع کنید.
  • چنانچه شاهد خونریزی ، درد شدید یا علائم غیرطبیعی بودید ، جراح تان را از این موارد مطلع سازید.
  • در صورت نیاز ، داروهای مسکن را همانطور که پزشک گفته است ، مصرف کنید.
  • برای خوابیدن در دوران ریکاوری ، جراح از شما می خواهد سر را بالا تر از بدن قرار دهید. با گذشتن چند بالش زیر سرتان این امر امکان پذیر است.
  • برای پایین آوردن تورم آن ناحیه ، پک یخ یا کمپرس سرد نیز کاربردپذیر است.
  • سعی کنید برای مدتی ، عضلات صورت بخصوص عضله های نواحی پیشانی و ابرو را کمتر حرکت دهید.
  • در مورد محل برش ها باید گفت که به مرور زمان کمرنگ شده و نهایتاً تا حد بسیار زیادی محو می شوند. طی روند بهبودی آن ها ، ممکن است متحمل سوزش یا خارش در آن محل شوید.
  • فعالیت های فیزیکی سنگین را به مدت چند هفته بعد از روند لیفت ابرو کنار بگذارید.

چه تفاوتی بین جراحی لیفت ابرو و عمل پلک بالا وجود دارد ؟

این دو جراحی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند ؛ از این رو تکنیک هایی که در عمل لیفت ابرو در تهران به کار برده می شود ، کاملا با عمل بلفاروپلاستی متفاوت است. به کمک عمل پلک فوقانی تنها می توان افتادگی های پلک را بهبود بخشید ؛ این در حالی است که موقعیت ابروها هیچ تغییری پیدا نمی کند. در طی پروسه لیفت کردن ابروها نیز ، ابروها به موقعیت بالاتری انتقال داده می شوند و تا حدودی پوست چروک خورده پلک نیز بهبود پیدا می کند.

آیا به کمک بوتاکس نیز می توان ابروها را لیفت نمود ؟

این فرآیند در افرادی که میزان افتادگی ابروهای آن ها جزئی است ، تاثیر دارد و می تواند منجر به کشیدگی و لیفت ابروها شود. دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه موثر از درمان انتخاب یک پزشک متبحر و با مهارت از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ زیرا اگر تزریق در ناحیه نادرستی صورت بگیرد ، عوارض جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

جراحی لیفت ابرو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟

توصیه می شود ابتدا با تمامی مزایا و معایب هریک از روش های درمانی لیفت ابرو در تهران آشنایی پیدا کنید و سپس بر اساس انتظارات و شرایطی که دارید ، یکی از روش های مذکور را با مشورت پزشک برای رسیدن به فرم مورد نظر خود ، انتخاب نمایید. برای مثال بوتاکس زدن به ابروها با نتایج موقتی همراه بوده و تنها می تواند به صورت جزئی افتادگی را درمان نماید اما هزینه درمان آن مقرون به صرفه بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد ؛ این در حالی است که جراحی لیفت کردن ابرو با ماندگاری بالا ، حداقل تا 7 سال همراه بوده و می توان در این پروسه ابروها را به صورت کامل لیفت نمود. از طرف دیگر هزینه این جراحی نسبت به بوتاکس بیشتر بوده و نیاز به گذراندن دوره نقاهت تا رسیدن به نتیجه مورد نظر دارد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
This Is Your New Start
1 سال گذشته

Here Is Everything You Need For A $503.34 Daily In Passive Income – https://bit.ly/3jVaIuV