لیفت ابرو در تهران

عمل لیفت ابرو در تهران

لیفت ابرو در تهران : به طور کلی ابروها ، پس از چشم ها به عنوان عضوی از چهره به شمار می روند که به خوبی بیانگر احساسات و عواطف درونی ما می باشند.

برخی افراد به صورت ژنتیکی با ابروهایی افتاده مواجه هستند ، از این رو چهره آن ها همواره حالتی عبوس ، ناراحت یا خسته داشته و قاعدتا این مسئله ممکن است منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها شده و در نتیجه سبب شود که مترصد یافتن راهی جهت رفع این معضل گردند.

امروزه با پیشرفت چشمگیری که علم پزشکی و همچنین فناوری های این عرصه داشته اند ، خوشبختانه رفع اکثر ایرادات موجود در صورت و اندام بدن تحقق یافته است.

جراحی لیفت ابرو ؛ از جمله اعمال جراحی زیبایی به شمار می رود که به کمک آن می توان به تصحیح موقعیت ابروها پرداخته و شادابی و جوانی را برای بخش فوقانی صورت به ارمغان آورد.

لیفت ابرو در تهران

چه پرشکی صلاحیت انجام جراحی لیفت ابرو را دارد ؟

انجام عمل جراحی ليفت ابرو در صلاحیت فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم می باشد و افراد نباید بدون توجه به عنوان تخصص پزشک ، اقدام به انجام آن نمایند.

دلیل تاکید بر مراجعه به جراح فوق تخصص پلاستیک چشم ؛ از این حیث است که ایشان با اشراف کاملی که بر آناتومی صورت و چشم دارند و نیز به دلیل تسلط بالایی که بر علم زیبایی شناسی دارند ، قادر خواهند بود با بهره وری از علم به روز خود و در نظر داشتن ویژگی های انحصاری چهره شخص ، سن و جنسیت وی ؛ جراحی ليفت ابرو را در نهایت دقت به انجام رسانده و دستیابی به نتایجی رضایت بخش و قابل قبول را از این عمل جراحی برای بیماران خود امکان پذیر سازند.

نحوه انجام جراحی لیفت ابرو

جراحی ليفت ابرو ؛ در دسته اعمال جراحی ای قرار دارد که به صورت سرپایی انجام شده و برای انجام آن فرد تحت بی حسی عمومی همراه با تزریق آرامبخش یا بی حسی موضعی قرار خواهد گرفت.

برش هایی که به منظور انجام عمل جراحی ليفت ابرو لحاظ می گردند ؛ به وسیله بخیه یا چسب های مخصوصی منعقد یا بسته شده و غالبا پس از گذشت 7 روز از عمل ، توسط جراح برداشته خواهند شد.

لازم به ذکر است که مدت زمان انجام جراحی لیفت ابرو ، با توجه به وسعت عمل و روش جراحی متغیر است.

در ارتباط با درد ناشی از جراحی لیفت ابرو باید گفت که افراد پس از انجام این جراحی ممکن است با درد مختصری روبرو شوند و احساس کشیدگی خفیفی در ناحیه پیشانی خود داشته باشند که این اتفاق ، جزو عوارض طبیعی این عمل محسوب شده و در نتیجه جای نگرانی وجود ندارد.

در خصوص کبودی و تورم در موضع عمل ؛ نیز باید گفت که حدودا تا 10 روز پس از انجام جراحی لیفت ابرو ، غالبا شاهد ورم و کبودی خواهیم بود که شدت آن به تدریج و تقریبا تا 2 هفته بعد از عمل مرتفع خواهد شد.

افرادی که عمل جراحی لیفت ابرو انجام داده اند ، بر اساس صلاحدید پزشک و وضعیت جسمانی شان امکان از سرگیری فعالیت های روزمره خود را باز خواهند یافت.

لیفت ابرو در تهران

تکنیک های جراحی لیفت ابرو

به طور کلی جهت انجام جراحی لیفت ابرو ، متدها و روش های مختلفی ؛ اعم از لیفت آندوسکوپیک ابرو ، لیفت ابرو با برش محدود و لیفت ابرو به روش کلاسیک ، وجود دارد که در ادامه توضیحات مختصری پیرامون هر یک از این روش ها ایراد خواهیم نمود.

توجه داشته باشید که پزشک بر اساس آناتومی صورت بیمار ، خواسته او از انجام این جراحی و نیز وسعت اصلاحات مورد نیاز جهت حصول نتایج ایده آل ؛ بهترین و مناسب ترین روش را بر خواهد گزید.

  • لیفت ابرو با برش محدود

بافت برجسته موجود در ناحیه ابروها که منجر به افتادگی ابرو شده ، در جراحی لیفت ابرو با برش محدود از طریق برش هایی ؛ برداشته یا جابجا می شود و بدین ترتیب افتادگی ابروها برطرف می گردد.

لازم به ذکر است برشی که در این روش به منظور اصلاح حالت ابروهای بیمار ، ایجاد می شود طولانی تر از لیفت آندوسکوپیک ابرو بوده و شاهد آن هستیم که غالبا با جراحی پلک ، همراه می گردد.

  • لیفت آندوسکوپیک ابرو

لیفت آندوسکوپی ابرو از جمله روش هایی است که در راستای اصلاح موقعیت ابرو ها مورد استفاده قرار گرفته و انتخاب اول اکثریت جراحان فوق تخصص پلاستیک چشم می باشد ؛ زیرا در عین حال که نتایجی مشابه نتایج دیگر روش ها دارد ، در مقایسه با سایر تکینیک های موجود به مراتب کم تهاجمی تر است.

طی این روش از لیفت ابرو ، جراح معالج به منظور تصحیح حالت ابروها ، تعدادی برش ظریف در پشت موضع رویش موها ایجاد کرده و پس از آن به کمک دوربین و تجهیزاتی مخصوص ، اقدام به جابجایی ماهیچه های ابرو نموده و نسوج تحتانی پیشانی را بلند کرده و نهایتا جهت ایجاد ابرویی جوان تر و رفع افتادگی ابرو ، چربی و بافت اضافی را بر می دارد.

سخنرانی پروفسور کشکولی در هند درباره لیفت آندوسکوپی ابرو

 

  • لیفت ابرو به روش کلاسیک

پیش از هر چیز در ابتدا بهتر است متذکر شد که این روش ؛ در حال حاضر تقریبا منسوخ شده و امروزه جراحان فوق تخصص پلاستیک با بهره وری از روش هایی که پیش تر ذکر شد ، قادر به ایجاد نتایجی مطلوب برای مراجعین خود می باشند.

البته ناگفته نماند که با این وجود ؛ هنوز هم در برخی بیماران جهت حصول نتایج ایده آل ، نیاز به استفاده از روش کلاسیک خواهد بود.

پروفسور کشکولی فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم و بهترین جراح پلک تهران می باشند. از ایشان می توان به عنوان برجسته ترین و بهترین جراح لیفت ابرو در تهران یاد کرد که تاکنون بهینه ترین نتایج از انجام این جراحی را برای مراجعین خود رقم زده اند.

قبل از جراحی لیفت ابرو

متقاضیان جراحی لیفت ابرو ، پس از انتخاب بهترین جراح ؛ باید جهت داشتن جلسه مشاوره به مطب ایشان مراجعه کرده و با جراح مورد نظر در خصوص مقوله لیفت ابرو ، نحوه انجام آن و همچنین بایدها و نبایدهایی که باید قبل و بعد از این عمل جراحی در پیش گیرند ، صحبت نمایند.

به طور کلی در اولین ویزیت ، پزشک معالج شما موارد ذیل را بکار خواهد گرفت.

بررسی سابقه پزشکی : بدین منظور ، جراح معالج اقدام به بررسی و آنالیز شرایط جسمانی شما نموده و از مواردی اعم از سوابق پزشکی ، آلرژی دارویی ، داروهایی که درحال حاضر یا در گذشته مصرف شده یا می شود و همچنین جراحی هایی که تاکنون انجام داده اید جویا می شود.

معاینه فیزیکی : پزشک معالج شما ، قسمت های مختلف صورت تان را هم در حالتی که چشم های تان باز است و هم در حالتی که چشم های تان بسته است ، ارزیابی می کند و در این راستا ممکن است عکس هایی از صورت شما برای ثبت در سابقه پزشکی تان اخذ نماید.

اقدامات قبل از جراحی لیفت ابرو

  • پیش از هر چیز ، شما باید جراح معالج خود را از خواسته ها و انتظارات تان از انجام جراحی لیفت ابرو آگاه سازید.
  • پرهیز از مصرف سیگار یکی از الزاماتی است که از چند وقت قبل از جراحی لیفت ابرو باید مورد توجه قرار گیرد ؛ زیرا مصرف دخانیات موجب کاهش گردش جریان خون شده و می تواند پروسه درمان را آهسته کند ؛ از این رو پزشک حتما به شما توصیه خواهد کرد که حداقل از 2 هفته قبل از عمل و همچنین طی دوره نقاهت بعد از جراحی ، سیگار نکشید.
  • از دیگر اقدامات ضروری قبل از جراحی لیفت ابرو ، اجتناب از مصرف برخی داروهای خاص ؛ اعم از آسپرین و داروهای ضد التهاب و همچنین مکمل های گیاهی می باشد ، زیرا این قبیل داروها می توانند خونریزی را افزایش دهند.

لیفت آندوسکوپی ابرو در تهران توسط پروفسور کشکولی

 

مراقبت های بعد از جراحی لیفت ابرو

از آن جا که جراحی لیفت ابرو یک عمل تهاجمی است ، دوره نقاهت طولانی تری نسبت به اعمال زیبایی غیرتهاجمی دارد ؛ البته لازم به ذکر است که دوره نقاهت این عمل جراحی ، از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

دستورالعمل های متداول بعد از جراحی لیفت ابرو عبارتند از :

  • حداقل به مدت 48 ساعت به خوبی استراحت کنید ، البته باید از استراحت مطلق خودداری نمایید ؛ چرا که در این صورت احتمال لخته شدن خون در پاها افزایش خواهد یافت ، لذا پس از دو روز استراحت بهتر است به منظور بهبود گردش جریان خون به آهستگی در منزل پیاده روی نمایید.
  • بانداژی که بر روی موضع عمل قرار داده می شود غالبا پس از گذشت 24 ساعت از عمل باید توسط جراح معالج برداشته شود.
  • اکیدا توصیه می شود از خم کردن سر خود حداقل تا 48 ساعت ابتدایی بعد از جراحی لیفت ابرو خودداری کنید و در این بازه زمانی سرتان را بالا نگاه دارید و در زمان خواب نیز به کمک چند بالش ، سر را بالاتر از حد بدن و تقریبا در حالت قائم قرار دهید.

سایر مراقبت های بعد از جراحی لیفت ابرو

  • در 24 ساعت اولیه پس از جراحی ، به هیچ عنوان نباید دوش گرفته شود ؛ اما بعد از آن می توانید به آرامی و با دقت استحمام کنید ؛ البته بهتر است از استفاده از سشوار برای خشک کردن مو اجتناب نمایید و همچنین از خشک کردن موضع جراحی با حوله خودداری کنید و با گاز استریل به آرامی محل جراحی شده را تمیز و خشک کنید.
  • تا 48 ساعت پس از جراحی لیفت ابرو ، از مصرف  الکل پرهیز کنید ؛ زیرا الکل می تواند فرآیند اکسیژن رسانی خون را با اختلال مواجه ساخته و فرآیند ترمیم زخم ها یتان را مختل کند.
  • طی چند هفته اول پس از عمل جراحی لیفت ابرو ؛ از بلند کردن اجسام سنگین ، ورزش های سخت و رابطه جنسی اجتناب نمایید.
  • حداقل به مدت یکماه بعد از جراحی ؛ باید از سیگار کشیدن و استعمال دخانیات خودداری کنید ، زیرا سیگار پروسه بهبودی را کند می کند.

توجه داشته باشید که رعایت دستورات و مراقبت های بعد از جراحی لیفت ابرو ، بر طول دوره نقاهت و زمان بهبودی و همچنین موفقیت نتیجه عمل تاثیر قابل توجهی دارد ؛ لذا در رعایت دستورالعمل های فوق الذکر دقت کافی داشته باشید.

هزینه لیفت ابرو در تهران

برای محاسبه هزینه و قیمت نهایی جراحی لیفت ابرو ، فرد زیباجو باید مستقیما مورد ارزیابی و معاینه قرار گیرد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
porn pics
3 سال ها گذشته

Looks good!I like this!