لیفت شقیقه

بافت های صورت با افزایش سن ، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. این امر می تواند باعث افتادگی صورت و شقیقه شود، افتادگی شقیقه ، سبب افتادگی گوشه ابروها و چشم ها شده و در نتیجه ، تاثیر نامطلوبی بر زیبایی صورت می گذارد ؛ چرا که افتادگی این ناحیه منجر به خسته و بی حال به نظر رسیدن چهره می شود. امروزه روش های انتخابی زیادی وجود دارد که می تواند بسته به ناحیه مورد نظر ، پوست را سفت کند که یکی از آن لیفت شقیقه است. در این مقاله پروفسور کشکولی ، بهترین فوق تخصص جراحی چشم و پلک در تهران توضیحات جامعی در این خصوص ارائه می کنند.

 

لیفت شقیقه - دکتر کشکولی

 

لیفت شقیقه در تهران تکنیکی است که به منظور کشیدن یا لیفت گوشه چشم ها و رفع چین و چروک نواحی اطراف چشم ، طراحی شده است. جراحی لیفت کردن شقیقه یا کشیدن آن که تحت عنوان جراحی تمپورال لیفت نیز یاد می شود ، نوعی جراحی زیبایی ساده و سرپایی می باشد که به کمک آن می توان افتادگی ناحیه شقیقه را مرتفع نموده و با کشیدن پوست این ناحیه ، موجب کشش در گوشه چشم ها ، ابروها و همچنین تاثیر شگرف بر زیبایی چهره شد.

علت از دست رفتن حجم در شقیقه

با بالا رفتن سن ، ناحیه شقیقه استخوانی شده وبخش عمده ای از چربی خود را از دست می دهد. پوست میز کلاژن خود را با سرعت حدوداً 1 درصد در سال از دست می دهد. کلاژن پروتئین الزامی است که به محکم نگه داشته شدن پوست کمک می کند. ولی با تحلیل رفتن استخوان ، چربی و کلاژن ، پوست نیز به تدریج شل می شود و همین امر باعث تو خال و افتادگی پوست می گردد. زمانی که این اتفاق در شقیقه ها رخ می دهد ، فرو رفتگی بین ابروها ، خطر رویش مو و گونه ها اتفاق افتاده و یک شکل غار مانند را بوجود می آورد. پوست افتاده در اطراف شقیقه ها می تواند باعث تشدید خطوط پنجه کلاغی شده و شکل گرد صورت را تحت تاثیر قرار دهد.

مزایای کلیدی و اصلی لیفت تمپورال

  • ایجاد چهره ای شاداب تر در نتیجه باز تر شدن چشم ها
  • حداقل زمان از کار افتادگی
  • مخفی بودن آثار بر جای مانده از برش ها
  • نتایج ماندگار

آیا لیفت یا عمل کشیدن شقیقه را می توان با جراحی های دیگر انجام داد ؟

بسیاری از متقاضیان جراحی لیفت تمپورال ، این جراحی را به تنهایی انجام می دهند ؛ اما لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت نتایج ، می توان آن را با جراحی های دیگری از قبیل جراحی زیبایی پلک ادغام کرد.

تمپورال لیفت برای چه افرادی مناسب است ؟

با بیشتر شدن سن ، طبیعتاً تغییراتی در ساختار پوست بوجود می آید که موجب کاهش شادابی و جوانی آن می شوند ، مثل از دست دادن چربی های زیر جلدی که منجر به ایجاد حالت افتاده در نواحی شقیقه ها می شود. همچنین به مرور خطوط ریزی گوشه های چشم ایجاد می شوند که همان چروک های پنجه کلاغی هستند. این موارد باعث میشوند چهره از ناحیه یک سوم فوقانی حالت خسته و پیرتری را به خود بگیرد. وجود ویژگی های گفته شده در یک فرد ، او را به یک کاندیدای خوب برای لیفت شقیقه مبدل می کند.

علاوه بر این ، جوانانی که در بازه سنی 22 سال و بالاتر قرار دارند ، می توانند در راستای زیبایی و برای افزایش جذابیت چهره خود ، برای این عمل اقدام کنند. همچنین مشخصه دیگری که یک کاندیدای ایده آل باید داشته باشد ، این است که سلامت عمومی مطلوبی داشته و درگیری بیماری خاصی نباشد.

انواع مختلف روندهای جراحی در لیفت شقیقه

  • فقط بالا کشیدن پوست : این روند برای بیمارانی که تنها دچار مشکل افتادگی پوست شده اند ، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لیفت شقیقه SMAS : در این روش ، لایه های پایه پوست کشیده می شوند و همین امر باعث لیفت بهتر و ماندگار تر می گردد. در واقع در این جراحی، ماهیچه لایه سطحی در زیر پوست کشیده می شود.
  • لیفت MACS : در این روش ، لایه های پایه پوست کشیده می شوند و نتیجه لیفت ، ماندگار تر بوده و موقعیت پوست و کشش پوست صورت ، طبیعی تر خواهد بود.

آمادگی قبل از جراحی لیفت تمپورال

  • پیش از جراحی لیفت تیمپورال ، در جلسه مشاوره با پزشک مورد نظر خود حضور یابید و انتظارات خود از جراحی را با ایشان مطرح کنید.
  • در جلسه مشاوره ، پس از بررسی بیمار و شنیدن خواسته های وی از این عمل جراحی ، در مورد بهترین روش با بیمار صحبت شده و توضیحاتی در رابطه با اقدامات قبل از عمل و مراقبت های پس از آن به بیمار ارائه می شود.

در ادامه مقاله بخشی از مهم ترین اقداماتی که قبل از جراحی لیفت شقیقه باید رعایت گردد را ارائه نموده ایم :

  • مصرف ویتامین ها ، مکمل های آهن و نوشیدنی های الکلی را از 2 هفته قبل از جراحی به طور کامل متوقف کنید.
  • مصرف آسپرین ، مسکن و داروهای ضد افسردگی را 2 الی 4 هفته قبل از جراحی لیفت کردن شقیقه متوقف نمایید.
  • افرادی که از قبل ، شرایط پزشکی دارند ممکن است با یک گواهی پزشکی از پزشک عادی خود نیاز داشته باشند.
  • بیمارانی که برای انجام این عمل جراحی ، تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرند ، حداقل 6 ساعت قبل از جراحی نباید چیزی بخورند و بنوشند.

توجه داشته باشید که بسته به نوع و وسعت عمل جراحی ممکن است عمل لیفت شقیقه در تهران با پروفسور کشکولی ، تحت بیهوشی عمومی یا با بی حسی موضعی انجام شود.

  • اگر بیهوشی عمومی دارید ، شب قبل از جراحی بعد از نیمه شب چیزی نخورید و ننوشید.
  • در حالت ایده آل ، یک ماه ( حداقل دو هفته ) قبل از عمل ، زنان باید از بارداری یا جایگزینی هورمونی جلوگیری کنند تا از ترومبوآمبولی پیشگیری شود.

در آخر این که توصیه می شود در جلسه مشاوره ، در مورد سابقه پزشکی ، سابقه حساسیت های دارویی و همچنین داروهای خاصی که مصرف می کنید ، پزشک معالج تان را مطلع سازید.

در حین جراحی لیفت تمپورال چه اتفاق می افتد ؟

جراحی زیبایی لیفت تمپورال ، شامل ایجاد یک برش در پوست سر ، دقیقا بالای گوش می باشد. بهترین فوق تخصص جراحی های زیبایی چشم در تهران ، طی این عمل جراحی ، بخشی از پوست ناحیه شقیقه ها را براشته و شقیقه را در موقعیت جدید خود قرار می دهد. در نهایت ، برش ها بخیه می شوند که بدین منظور از گیره یا منگنه استفاده می شود. لازم به ذکر است که عمل کشیدن شقیقه ، تقریبا یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

جزئیات جراحی لیفت شقیقه

این عمل تحت بیهوشی موضعی ( تزریق ) انجام می شود و تقریباً یک ساعت به طول می انجامد. پزشک یک برش یک اینچی کوچک را در بالای گوش در خط رویش مو درست در بالای پیشانی ایجاد می کند. از طریق این برش ، او می تواند بافت پایه را در موقعیت جدید قرار داده و آن را برای بالا کشیدن بخش بیرونی ابرو ، در حالت معلق قرار دهد. پزشک همچنین پوست اضافی را از این ناحیه بر می دارد. پس از اتمام کار ، برش با استفاده از بخیه بسته می شود.

لیفت ابرو و شقیقه چه تفاوتی با هم دارند ؟

اگرچه بسیاری از مردم معتقدند لیفت کردن شقیقه همان لیفت ابرو است ، اما باید اشاره داشت که تفاوت های آشکاری بین این دو جراحی وجود دارد. جراحی لیفت ابرو ، بر اصلاح چین و چروک های پیشانی و خطوط اخم ( شیارهای بین دو ابرو ) متمرکز است و به طور کلی ، تمام ناحیه ابرو و پیشانی را لیفت می کند ( می کشد ). جراحی لیفت شقیقه نیز نتایج چشمگیری را ارائه می دهد ؛ اما انجام این عمل جراحی ، صرفا سبب بالا رفتن دم ابروها ، رفع خطوط خنده اطراف چشم ( خطوط پاکلاغی ) و بهبود قوام پوست اطراف شقیقه ها می شود و نواحی پیشانی یا میانه ابرو را تغییر نمی دهد.

لیفت شقیقه در تهران توسط دکتر کشکولی
 
 
 

ریکاوری بعد از عمل لیفت کردن شقیقه

پس از تکمیل جراحی دستورالعمل هایی در خصوص مراقبت از پانسمان به شما داده می شود. همه پانسمان ها در طول 24 تا 48 ساعت بعد از جراحی برداشته می شود. شما باید در هنگام خواب با قرار دادن دو تا سه بالش ، سر خود را در موقعیت بالاتر از بدن قرار دهید. این کار باید در طول هفته بعد از لیفت شقیقه در تهران ، انجام شود. قرار دادن سر در موقعیت بالاتر نسبت به بدن به کاهش یافتن تورم و کبودی کمک می کند. گاهی کبودی در ناحیه جلویی پیشانی یا در اطراف چشم ها نمایان می شود. این کبودی اغلب در طول یک دوره 7 تا 10 روزه از بین می رود ، البته گاهی آثاری از آن بر جای می ماند که محو کامل آن به 6 تا 8 هفته زمان نیاز دارد که البته با آرایش کردن به راحتی قابل پوشش دادن می باشد. برخی داروها از قبیل آرنیکا نیز به کاهش یافتن کبودی کمک می کند. استفاده از کیسه یخ بهترین روش برای کاهش تورم و کبودی می باشد و بیشترین تاثیر خود را در زمان استفاده در طول 24 تا 48 ساعت اول بعد از روند ، بر جای می گذارد. به خاطر داشته باشید که نباید کیسه یخ را مستقیماً در تماس با پوست قرار دهید. آن را در کیسه های پلاستیکی و حوله تمیز بپیچید به طوری که یک خنکی ملایم را به جای سرمای سوزاننده تولید نماید. می توانید از حوله ای که چندین دقیقه در فریزر قرار داده شده نیز استفاده کنید.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت شقیقه

  1. پوشیدن باند فشارنده تجویز شده از سوی پزشک معالج ، به مدت هفت روز پس از عمل ضروری است.
  2. استراحت طی چند روز ابتدایی بعد از عمل ، بسیار مهم است ؛ لذا تا زمانی که باند برداشته شود به خوبی استراحت کنید.
  3. در موضع عمل ، دچار کبودی خواهید شد ، کمپرس یخ به کاهش تورم کمک می کند.
  4. تا چند روز پس از عمل ، تنه و سر خود را در حالت نسبتا عمود نگه دارید.
  5. طی روزهای اولیه بعد از عمل لیفت شقیقه ، فقط به پشت و در حالت نیمه نشسته دراز بکشید ؛ زیرا بالا نگه داشتن سر برای کاهش هر گونه عارضه بعد از عمل مانند خونریزی ، لخته شدن خون یا تورم وضعیتی ایده آل است.
  6. تا چند وقت بعد از جراحی باید از انجام ورزش های سنگین ، فعالیت های سخت ، حرکات ناگهانی و خم شدن به جلو خودداری کنید ؛ زیرا این فعالیت ها می توانند باعث بالا رفتن فشار خون در سر ، پارگی رگ و خونریزی شوند.
  7. احساس کشیدگی در موضع جراحی شده و از دست دادن نسبی حس در این ناحیه ، کاملا طبیعی است اما پس از چند روز مرتفع می شود.

دیگر مراقبت های ضروری بعد از لیفت شقیقه از قرار ذیل می باشند :

  1. پنج تا هفت روز پس از عمل ، می توانید موهای خود را با آب خنک و ترجیحا شامپو بچه بشویید و از حوله نرم برای خشک کردن مو استفاده کنید.
  2. دو تا چهار هفته بعد از جراحی ، موهایتان را آرام شانه کنید و از سشوار یا حالت دهنده مو استفاده نکنید.
  3. تا زمانی که توصیه شده ، لوسیون مرطوب کننده به پوست ناحیه جراحی بزنید.
  4. برای 3 تا 4 ماه پس از عمل ، از رنگ کردن مو و برنزه کردن صورت خودداری کنید.
  5. بخیه ها 5 تا 12 روز پس از جراحی ، برداشته می شوند ؛ اما بازگشت به فعالیت های روزمره معمولا طی 2 تا 3 هفته امکان پذیر است.
  6. از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استعمال سیگار و همچنین مصرف داروهای حاوی آسپرین و داروی رقیق کننده خون ، داروهای ضد التهاب و ضدپلاکت تا 2 هفته بعد از جراحی خودداری کنید.
  7. از فعالیت هایی که موجب تعریق زیاد می شوند و همچنین رفتن به سونا و حمام گرم و نیز تماس مستقیم با نور خورشید تا چند وقت بعد از عمل پرهیز کنید.
  8. تا چند وقت پس از جراحی لیفت شقیقه ، ممکن است احساس خارش ، بی حسی ، گرفتگی ، خشکی پوست و ریزش مو در خط بخیه را تجربه خواهید کرد ؛ نگران نباشید این موارد از عوارض بدیهی جراحی می باشند. ( خارش ، نشانه بهبودی و امری کاملا طبیعی است. )

 

لیفت شقیقه - دکتر کشکولی

 

لیفت کردن شقیقه با فیلرهای پوستی

بسیاری از افراد از قدرت فیلرهای پوستی آگاهی دارند. ولی آیا فیلرها برای لیفت شقیقه قابل استفاده می باشند ؟ این ناحیه اغلب فراموش شده در صورت نیز باید مثل سایر بخش ها مورد توجه قرار گیرد چون نقش مهمی در نمایان شدن علائم پیری در صورت دارد.

فیلر شقیقه چیست ؟

فیلر های پیشانی تزریق های بدون جراحی هستند که برای جوانسازی شقیقه ها مثل یک مینی لیفت عمل می کنند. آنها رطوبت و حجم را با استفاده از ژل اسید هیالورونیک ( HA ) به ناحیه شقیقه ها باز می گردانند. چرا پیشانی در زمان به میان آمدن بحث زیبایی صورت ، بخش مهمی محسوب می شود ؟ شقیقه ها مسئول زاویه سازی و کانتور در بخش فوقانی صورت می باشند. شقیقه های صورت ، نواحی صاف و کوچکی در لبه ابروها هستند که به سمت نوک گوش ها و پشت خط رویش مو کشیده می شوند. این بخش از صورت در زمان پر و برجسته بودن، به ایجاد شکل جوان در صورت کمک می کنند. در افراد جوان تر، شقیقه های پر باعث پر بودن صورت می شود. این امر باعث می شود که شکل قلب مانند در صورت زنان و توپر نشان داده شدن بخش فوقانی در صورت مردان، خلق شود. شقیقه های پر در زمان خلق یک شکل ظاهری خوب و متوازن در صورت، نقش مهمی را ایفا می کنند.

لیفت شقیقه با پلکسر (پلاسما جت)

به غیر از روند جراحی ، روندهای کم تهاجم تری نیز برای لیفت کردن شقیقه وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از دستگاه پلاسما جت است. عملکرد این دستگاه بدین نحو است که با وارد نمودن حرارت معین شده ای به بافت پوست ، پوست را از ساختار جامد به گاز تبدیل می کند. به دنبال این امر پوست کشیده می شود و چین خوردگی های ایجاد شده تا حد زیادی صاف و محو می شوند. این فرایند با ایجاد نقاط ریز روی پوست توسط دستگاه پلاسما جت که منجر به سوزانده شدن لایه سطحی پوست می شود ، انجام می پذیرد. نکته قابل ذکر در خصوص لیفت کردن شقیقه با پلکسر این است که برخلاف تصور درد چندان زیادی را به همراه ندارد و قابل کنترل می باشد. همچنین پس از پروسه اثر زخم روی پوست باقی نمانده و نتیجه لیفت تمپورال تقریبا با گذشت یک هفته مشخص می گردد. شایان ذکر است که برای لیفت شقیقه با دستگاه پلاسما جت ، بسته به میزان مشکلات موجود ، تعداد جلسات از سوی جراح تعیین می گردد. به طور معمول افراد بین 3 تا 4 جلسه درمانی را پشت سر می گذارند. این را هم بدانید که ماندگاری نتیجه این فرایند کمتر از جراحی بوده و حدوداً 5 سال می باشد.

آیا جراحی لیفت شقیقه عوارض دارد ؟

اگرچه جراحی لیفت تمپورال، یک جراحی سرپایی است و پیچیدگی خاصی ندارد ؛ اما با این وجود توصیه می شود برای انجام آن به پزشکی مراجعه کنید که در این زمینه از تخصص لازم برخوردار بوده و بهترین نتایج را برای تان رقم بزند. به طور کلی باید توجه داشت که جراحی کشیدن شقیقه ، علیرغم ساده بودن ، ممکن است همچون دیگر اعمال جراحی ( زیبایی یا درمانی ) ، عوارضی به دنبال داشته باشد. اما در صورت انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم در تهران ، احتمال بروز ناشی از این جراحی به حداقل خواهد رسید. در ادامه به برخی از عوارض احتمالی که بعد از جراحی لیفت کردن شقیقه ، ممکن است با آن ها مواجه شوید اشاره داشته ایم ؛ البته لازم به ذکر است که این عوارض ، کاملا طبیعی بوده و نباید از رویارویی با آن ها دچار تشویش و نگرانی شد.

  • بعد از عمل ، امکان بی حسی در ناحیه پیشانی برای مدت زمان کوتاهی ، امری بدیهی است و نگران کننده نیست.
  • بروز التهاب در موضع جراحی شده ، پس از عمل لیفت تمپورال مسئله ای بدیهی می باشد و به مرور برطرف می شود.
  • احساس درد در ناحیه شقیقه و نواحی مجاور آن ، نیز از بدیهیات جراحی لیفت شقیقه محسوب می شود که می توان با استفاده از مسکن های تجویز شده آن را کنترل کرده و التیام بخشید.
  • محل برش جراحی ، مابین موها می باشد ؛ بنابراین هرگز نگران جای برش این عمل جراحی نباشید ، زیرا لای موها مخفی شده و به راحتی مشهود نخواهد بود.

آیا ماندگاری نتیجه لیفت کردن شقیقه دائمی است ؟

اگرچه نتیجه هر نوع جراحی لیفت بر اثر روند طبیعی پیری و جاذبه زمین ، کمرنگ می شود. اما باید خاطر نشان شد که ماندگاری نتایج ، بسته به نوع لیفت و وضعیت پوست در افراد مختلف ، متفاوت است. به طور کلی ، نتیجه لیفت می تواند سال ها باقی بماند.

هزینه جراحی لیفت شقیقه در تهران

هزینه عمل لیفت کردن این ناحیه ، وابسته به عوامل و فاکتورهای مختلفی می باشد. این پارامترها در افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد ؛ در نتیجه ، هزینه جراحی نیز می تواند در هر فردی متغیر باشد. از این رو برای احتساب هزینه دقیق این عمل جراحی ، فرد زیباجو باید توسط پزشک متخصص ، مورد معاینه و بررسی های لازم قرار گیرد.

چه نتایجی از لیفت تمپورال قابل انتظار است ؟

با انجام پروسه لیفت شقیقه در نتیجه ای که از آن کسب می کنید ، تغییراتی را که در زیر شرح داده ایم ، مشاهده خواهید کرد :

  • کاهش یافتن چین و چروک های اطراف ابروها ، پیشانی و گوشه چشم
  • صاف و یکدست شدن پوست پیشانی
  • لیفت شدن یک سوم انتهایی ابرو
  • رفع افتادگی گونه ها
  • از بین رفتن یا کاهش افتادگی عضله ابرو بر روی پلک فوقانی
  • رفع خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم
  • رفع حالت خسته چشم ها و ایجاد ظاهری شاداب برای آن ها

پروسه لیفت کردن شقیقه تمامی این اهداف را تنها با ایجاد یک برش کوچک که در راستای خط رویش موها پنهان می شود ، برای متقاضیان به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که ، افراد می توانند برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر ، در کنار این پروسه جراحی زیبایی پلک نیز انجام دهند.

آیا می توان با لیفت شقیقه چروک های اطراف چشم را از بین برد ؟

در واقع این پروسه برای رفع افتادگی ابرو و چشم ها کاربرد داشته و برای فرم دهی و کشیدن ابرو و چشم استفاده می شود. در صورتی که در کنار لیفت ابرو ، جراحی لیفت شقیقه انجام شود ، در نهایت شاهد حالت زیباتری در ابروها و چهره خواهید بود. این روش روی گونه ها نیز تاثیر گذاشته و حالت شاداب تری به چهره می بخشد. اما در از بین بردن چروک های چشم تاثیر زیادی ندارد و برای این موضوع روش های زیبایی و جوانسازی دیگری پیشنهاد می شود.

آیا لیفت ابرو یا پیشانی همان لیفت شقیقه است ؟

خیر ، در پروسه لیفت کردن پیشانی ، تمرکز جراح بر روی نواحی بیرونی پیشانی می باشد. به همین دلیل است که این روش برای برطرف کردن چروک های پیشانی پیشنهاد نمی شود. در حالی که در روش لیفت ابرو ، کل ابروها تحت جراحی و تاثیر قرار می گیرند ، در پروسه لیفت شقیقه ، تنها گوشه های ابرو را می توان به سمت بالا لیفت نمود. در صورتی که به دنبال کسب نتایج چشم گیرتری هستید ، می توانید این جراحی را به صورت همزمان با یکدیگر انجام دهید.

بهترین زمان برای انجام این پروسه چه زمانی است ؟

در شرایطی که چشم ها و کناره های ابرو به دلایل ژنتیکی و با افزایش سن ، حالت افتاده ای پیدا کرده باشند ، این جراحی پیشنهاد شده و می توانید نتایج رضایت بخشی را کسب نمایید. نتایج این عمل از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تا زمانی که مراقبت های پوستی را به خوبی رعایت کنید و سبک زندگی سالمی را پیش بگیرید ، می توانید از مزایای این جراحی بهره مند شوید.

آیا روش های لیفت بدون جراحی موثر هستند ؟

در واقع این موضوع تا حد زیادی به انتظارات و اهداف شما از انجام لیفت شقیقه در تهران بستگی دارد. برای مثال افرادی که کاندید خوبی برای روش های جراحی نیستند و یا به دنبال روش های موقت و کم هزینه تر هستند ، می توانند از مزایای این روش ها بهره مند شوند.

لیفت شقیقه با نخ

اشخاصی که با بالا رفتن سن یا کاهش وزن دچار افتادگی پوست ابروها و شقیقه شده اند ، با لیفت شقیقه توسط نخ می توانند نواحی خط فک و گونه را بکشند. لیفت با تکنیک نخ بدون درد است و دو ساعت طول می کشد. در این متد نخ لایه های زیرین پوست را مانند قلاب بالا کشیده و پوست را سفت می کند. پس از گذشت 10 روز از لیفت کردن شقیقه با نخ می توان تمامی فعالیت های روزانه را از سر گرفت. نتیجه این روش زیباسازی و جوانسازی بلافاصله پس از جراحی به راحتی قابل مشاهده است و مقدار ورم و کبودی را در روزهای اول بر صورت متقاضی نمایان می کند.

بهترین جراح لیفت شقیقه و ابرو را چگونه پیدا کنیم ؟

برای انتخاب بهترین جراح لیفت کردن پیشانی و ابرو در تهران ، باید لیستی از چند متخصص جمع آوری کنیم و سپس مجوزهای پزشکی جراح مورد نظر را ارزیابی کنیم. در جلسه مشاوره در مورد انتظارات خود از عمل و نتیجه پروسیحر با جراح خود صحبت کنید. نمونه کارهای قبل و بعد لیفت شقیقه دکتر را در سایت به صورت حضوری در مطب ایشان مشاهده کنید و میزان رضایت آن ها را از نتیجه مورد نظر جویا شوید. از اینکه جراحی زیبایی توسط جراح انجام می شود نه شخص دیگری ، مطمئن شوید. زیرا جراح زیبایی باید مجوز انجام آن را داشته باشد. در صورتی که عمل لیفتینگ در کلینیک یا مطب جراح انجام شود می بایست امکانات قبل و بعد از جراحی فراهم باشد. برای دسترسی به این اطلاعات همچنین می توانید از بیماران قبلی در خصوص امکانات موجود پرس و جو کنید.

انواع لیفت شقیقه موقت در خانه

لیفت شقیقه با ماساژ : با انجام ماساژهای مخصوص بر روی صورت به مرور شاهد رفع افتادگی و بهبود پوست شویم. مراقبت از پوست باید همیشگی باشد و ماساژ صورت در کوتاه مدت در افتادگی پوست نمی تواند تاثیری بگذارد.

لیفت شقیقه با چسب : چسب لیفت ، لیفتی موقت است که کاملا بی رنگ بوده و برای کشیدگی در سمت چشم و شقیقه انجام می شود. این چسب را می توان از فرشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها یافت. چسب لیفت را به راحتی می توان با لوازم آرایشی پوشاند. برای کشش آن را در پوست اطراف چشم و ناحیه شقیقه چسبانده و کشش لازم را ایجاد می کنیم.

لیفت شقیقه با کش : این روش با ابزاری انجام می شود که شانه های کوچکی در دو سر کش وجود دارد که در داخل مو قفل می شود. برای استفاده از آن می بایست ابتدا مقداری از مو را بالا جمع کرد سپس طول کش را با توجه به اندازه سر مشخص کرد. با تنظیم طول کش و نیز قرار دادن آن به دور سر قسمت ابروها و شقیقه به عقب کشیده می شود و با باز کردن موها ، کش لیفت پنهان می شود. استفاده از کش لیفت نتیجه موقتی دارد و پس از استفاده مکرر از آن فرد به مشکلاتی مانند سر درد و ریزش مو دچار می شود.

سوالات پر تکرار لیفت شقیقه

زمانی که داوطلبین برای انجام پروسه لیفت تمپورال به بهترین جراح عمل های زیبایی چشم در تهران مراجعه می کنند عموما یکسری سوال مشترک را از ایشان می پرسند که در ادامه به ان ها پرداخته ایم :

  • آیا من برای عمل لیفت تمپورال کاندیدای مناسبی هستم ؟

بهترین شخص برای انجام این پروسه کسی است که نواحی ابرو شقیقه آن به سبب بالا رفتن سن دچار افتادگی شده و در عین حال از سلامت عمومی مطلوبی برخوردار باشد.

  • جراحی لیفت شقیقه چند ساعت طول می کشد ؟

البته به طور دقیق برای همه افراد نمی توان یک ساعت را مشخص کرد ؛ اما در کل اکثر افراد برای انجام لیفت تمپورال ، از زمان تزریق داروی بیهوشی تا زدن آخرین بخیه ، حدود یک ساعت در اتاق عمل هستند.

  • لیفت تمپورال با درد همراه است ؟

در حین عمل به خاطر تزریق داروی بیهوشی ، هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد. بعد از پروسه و از بین رفتن اثر دارو ، ممکن است درد خفیف تا ملایمی را تجربه کنید که دکتر در این مواقع برای کنترل آن داروی مسکن تجویز می کند.

  • آیا از لیفت شقیقه اسکاری بر جای می ماند ؟

از آنجایی که محل برش های لیفت تمپورال در نقاطی است که از چشم انسان پنهان هستند ، حتی در صورت ماندگاری محل برش ها ، قابل رویت نخواهند بود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
zelma
1 سال گذشته

Waiting patiently for you to come home and fuck me! http://bitly.ws/znHX