جراحی پلک در تهران

جراحی پلک در تهران یکی از عمل های جراحی زیبایی متداول می باشد. بلفاروپلاستی از آن جهت رواج یافته است ، که چشم ها از حیاتی ترین اعضای بدن به شمار می روند ، که علاوه بر فراهم ساختن امکان دید و بینایی ، توانایی بازتاب عواطف و احساسات درونی ما را نیز دارا هستند. حال آن که به مرور زمان و با افزایش سن و گاها به دنبال علل مختلف دیگری ؛ اعم از عادات نادرست غذایی ، استخمال دخانیات ، قرارگیری در معرض اشعات مضر و مواردی از این قبیل شاهد آن خواهیم بود که چشم ها طراوت و شادابی خود را از دست داده و خسته به نظر می رسند. ( البته در برخی موارد افراد به صورت ژنتیکی با اختلالات ظاهری پلک ها همچون افتادگی و پف پلک مواجه هستند )

جراحی پلک در تهران

از این رو چنانچه از ظاهر پلک های تا احساس خوبی ندارید و اعتماد به نفس خود را از دست داده اید ، بهتر است در این زمینه حتما به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم که در این حوزه از تخصص کافی برخوردار است مراجعه کرده و در خصوص بهترین روش درمانی با ایشان مشورت نمایید.

هدف از جراحی پلک در تهران

اگر افتادگی پلک ها باعث شده است ، که شما قادر نباشید چشمان خود را به طور کامل باز کنید ، یا پلک های پایینی شما به سمت پایین کشیده شده است ، جراحی پلک در تهران می تواند گزینه کاربردی برای شما محسوب شود. برداشتن بافت اضافی از پلک های بالا می تواند ، بینایی شما را بهبود دهد. جراحی پلک بالا و پایین می تواند باعث شود که چشمان شما ، جوان تر به نظر برسند.

اگر با مشکلات زیر در ناحیه پلک های خود روبرو هستید ، جراحی پلک در تهران می تواند به شما کمک به سزایی نماید :

  • پلک های پف کرده یا افتاده
  • پوست اضافی پلک های بالا که در بینایی پیرامونی ، اختلال ایجاد می کند.
  • پوست اضافی در پلک های پایین
  • پف زیر چشم ها

شما می توانید همزمان با روند جراحی پلک ، تحت روند های درمان دیگر از قبیل لیفت ابرو ، لیفت صورت یا صاف کردن پوست قرار بگیرید.

چگونه برای روند جراحی پلک در تهران آماده شویم ؟

قبل از برنامه ریزی برای جراحی پلک ، باید با جراح پلاستیک خود که در زمینه جراحی پلک تخصص دارد ، ملاقات کنید.
در این جلسه درباره موضوعات زیرگفتگو می شود :

تاریخچه پزشکی شما

جراح سوالاتی را در خصوص جراحی های قبلی یا مشکلات فعلی از قبیل خشکی چشم ، گلوکوم ، آلرژی ، مشکلات گردش خون ، مشکلات تیروئید ، یا دیابت می پرسد. وی همچنین درباره داروهایی که در حال مصرف آنها هستید ، مکمل های گیاهی ، الکل و تنباکو توسط شما نیز اطلاعاتی را کسب می کند.

انتظارات شما

یک بحث صادقانه درباره امیدها و انگیزه برای جراحی ، به هماهنگ نمودن مراحل جهت کسب نتیجه رضایت بخش ، کمک می کند. جراح در خصوص مناسب بودن این گزینه برای شما ، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می گذارد.
آزمایشات قبل از جراحی پلک در تهران

آزمایشات فیزیکی

جراح یک آزمایش فیزیکی را که شامل تست تولید اشک و ارزیابی بخش های مختلف پلک ها می باشد ، انجام می دهد.

آزمایش بینایی

چشم پزشک شما ، چشم ها و بینایی شما و نیز دید پیرامونی شما را مورد بررسی قرار می دهد.

عکس گرفتن از پلک ها

چشم ها از زوایای مختلف عکسبرداری می شوند. این عکس ها به ترسیم طرح درمان کمک می کند. همچنین می توان تاثیرات دراز مدت را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

 

 

اقدامات قبل از جراحی پلک

  1. ارزیابی قبل از عمل باید شامل سابقه پزشکی و چشم پزشکی کامل همراه با معاینه دقیق پوست و چشم باشد.
  2. لازم به ذکر است که علائم خشکی چشم باید قبل از عمل باید برطرف شود ، زیرا مستقیما با عوارض بعد از عمل ارتباط دارد.
  3. پزشک باید در هنگام معاینه بیمار ؛ موقعیت ابروها ، پتوز پلک ، موقعیت پلک پایین و برآمدگی گونه را حتما در نظر بگیرد.
  4. توصیه می شود از دو هفته قبل از جراحی پلک ؛ داروهای رقیق کننده خون اعم از آسپرین ، ایبوپروفن و داروهای ضد التهاب مصرف نکنید.
  5. از دو هفته قبل از عمل ؛ از مصرف نوشیدنی های الکلی ، دخانیات و محصولات حاوی کافئین و نیکوتین خودداری کنید. استعمال سیگار توانایی بدن برای بهبود بعد از جراحی پلک را کاهش می دهد.
  6. شب قبل از جراحی یک شام سبک بخورید و در روز عمل ، ناشتا باشید.
  7. از یکی از دوستان یا نزدیکان بخواهید تا بعد از تکمیل روند ، شما را به منزل بازگرداند. همچنین لازم است در طول شب اول بعد از جراحی پلک ، فردی در کنار شما باشد تا مراقبت های لازم را از شما به عمل آورده و در انجام امور فردی به شما کمک کند.

جراحی پلک چیست ؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برای جوانسازی ناحیه اطراف چشم با از بین بردن بافت چربی و پوست اضافی و افتادگی پلک ها طراحی شده است.

افرادی که به دنبال بلفاروپلاستی هستند از ظاهر غمگین و خسته شکایت دارند.

از آن جا که پوست پلک ها ظریف است ، علائم پیری می تواند در این ناحیه کاملا مشخص باشد.

به طور کلی بلفاروپلاستی با دو رویکرد زیبایی و عملکردی انجام می شود.

بلفاروپلاستی زیبایی ، با هدف کاهش کیسه های ناخوشایند زیر چشم و افتادگی پلک انجام می شود و با کاهش بافت پف دار و بیش از حد پلک ، می تواند ظاهر صورت را بهبود بخشد.

بلفاروپلاستی عملکردی ، در راستای بهبود بینایی بیمار در اثر شلی پوست پلک فوقانی صورت می گیرد و به عنوان یک روش پزشکی در نظر گرفته می شود.

بلفاروپلاستی را می توان تحت بیحسی موضعی با تزریق آرام بخش وریدی یا تحت بیهوشی عمومی انجام داد.

جراحی پلک بالا

در جراحی پلک فوقانی ، پزشک برشی در امتداد چین طبیعی پوست پلک ایجاد می کند ؛ سپس پوست ، چربی یا عضله اضافی را بر می دارد و برش را بخیه می کند. ( جای زخم معمولا در چین طبیعی پلک پنهان می شود. )

 

 

جراحی پلک پایین

در جراحی پلک پایین ، پزشک خط برش را دقیقا زیر مژه های پایین یا داخل پلک پایین ایجاد می کند و پس از آن ، چربی زیرچشم و پوست اضافی را برداشته و برش را بخیه می کند.

جراح معمولا نوار بخیه را برای حمایت از پلک ها بعد از جراحی استفاده می کند که بخیه ها در صورت غیرقابل جذب بودن ، معمولا یک هفته بعد از عمل برداشته می شوند.

نتیجه

بسیاری از افراد از نتیجه جراحی پلک در تهران رضایت کامل دارند. این روند باعث می شود چهره ای شاداب تر و جوان تر به دست آورده و اعتماد به نفس از دست رفته تان ، را بازیابی کنید.

کبودی و تورم معمولاً 10 تا 14 روز بعد از روند ، فروکش می کند و در این زمان می توانید به راحتی در محافل عمومی حضور پیدا کنید. جای زخم بر جای مانده از برش های جراحی ، برای محو شدن به چند ماه زمان نیاز داشته و مراقبت از پلک ها و پوست ناحیه درمان شده در برابر نور خورشید ، می تواند تاثیر به سزایی در تسریع یافتن روند بهبود داشته باشد.

انتخاب بهترین جراح پلک

به طور کلی جهت انجام جراحی پلک ، در وهله اول باید نسبت به انتخاب یک جراح پلک که بر آناتومی چهره و فیزیولوژی چشم اشراف کافی داشته و بر اصول زیبایی شناختی تسلط داشته و همچنین از تجربیات بالایی در حوزه جراحی زیبایی پلک برخوردار است اقدام نمود.

لذا اکیدا توصیه می شود پیش از اقدام به جراحی پلک ، در ابتدا تحقیقات لازم در خصوص انتخاب جراح پلک صورت پذیرد تا نتایج ایده آل و مطلوبی از این جراحی حاصل گردد.

پروفسور محسن بهمنی کشکولی جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم از پزشکان برجسته در زمینه جراحی زیبایی پلک هستند که به جرأت می توان از ایشان می توان به عنوان بهترین جراح پلک تهران یاد کرد.

شهروندان محترم تهرانی و سایر عزیزانی که علاقمند به انجام انواع جراحی پلاستیک پلک می باشند ؛ می توانند برای انجام جراحی پلک در تهران ، با نهایت اطمینان به مطب پروفسور کشکولی مراجعه نموده و تحت نظر ایشان به نتایج قابل قبولی دست یابند.

 

 

آیا من کاندیدای برای جراحی پلک خوبی هستم ؟

اگر با پلک های متورم و پف کرده ، افتادگی پوست اضافی اطراف چشم یا افتادگی پلک های فوقانی مواجه هستید ؛ کاندید مناسبی برای این جراحی می باشید.

شما باید انتظارات واقع بینانه از نتیجه جراحی پلک داشته باشید. این همان موضوعی است که پزشک می تواند قبل از جراحی با شما در میان بگذارد.

با جراحی پلک ، چین و چروک و خطوط اطراف چشم یا افتادگی ابرو برطرف نمی شود ؛ لذا اگر افتادگی ابرو برای تان آزار دهنده باشد ، لیفت ابرو گزینه مناسبی برای تان خواهد بود.

چه سنی برای جراحی پلک مناسب است ؟

اگرچه جراحی پلک محدودیت سنی خاصی ندارد ، اما اکثر جراحان بیماران زیر 18 سال را قبول نمی کنند.

برای انجام جراحی پلک ، صلاحیت با بیماران مسن تر بر اساس سلامت عمومی است.

چه افرادی گزینه مناسبی برای جراحی پلک نیستند ؟

  • لازم به ذکر است که بیماران با خشکی شدید چشم یا عفونت چشم ؛ کاندیدای مناسبی برای جراحی پلک نیستند.
  • اگر سیگار می کشید یا اگر سلامتی عمومی برخوردار نیستید ، ممکن است کاندید مناسبی برای جراحی پلک نباشید.

مراقبت های بعد از جراحی پلک

جراحی پلک تقریبا در همه موارد سرپایی انجام می شود و همان روز می توانید به منزل برگردید ، اما نمی توانید رانندگی کنید.

  1. تا چند هفته بعد از جراحی پلک ، از فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  2. در هنگام استراحت و خواب ، سرتان را با کمک چند بالش بالا نگهدارید.
  3. تا شش هفته از تماس مستقیم نور خورشید ، چراغ های خورشیدی یا تخت های برنزه خودداری کنید ؛ زیرا گرما ممکن است باعث تورم صورت شود. ( توصیه می کنیم در صورت ضرورت خروج از منزل ، از کرم های ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. )
  4. تا چند وقت بعد از بلفاروپلاستی ، تورم چشم طبیعی است و معمولا بعد از دو هفته برطرف می شود. ( در بیماران خاص ، ممکن است شش ماه طول بکشد تا تورم کاملا فروکش کند. )

جراحی پلک در تهران

خطرات

برخی خطرات احتمالی جراحی پلک شامل موارد زیر می باشد :

  • عفونت و خونریزی
  • چشم های خشک یا حساس شده
  • دشواری در بستن چشم ها و دیگر مشکلات در پلک
  • جای زخم قابل ملاحظه
  • آسیب دیدگی ماهیچه های چشم
  • تغییر رنگ پوست
  • تار شدن موقتی بینایی

خطرات مرتبط با واکنش های کلی به بیهوشی و لخته های خون

در خصوص خطرات احتمالی جراحی پلک ، با پزشک خود گفتگو کنید. درک موارد دخیل در جراحی پلک و مقایسه مزایا و خطرات این روند ، می تواند به شما در تصمیم گیری در خصوص انتخاب جراحی پلک بعنوان یک گزینه مناسب ، کمک کند.

هزینه جراحی پلک در تهران

برای احتساب هزینه جراحی پلک ، بیمار باید تحت معاینه و ارزیابی قرار گیرد. بنابراین افرادی که خواهان انجام این عمل جراحی و اطلاع از هزینه آن هستند ، باید حضورا به مطب جراح پلک مورد نظرشان مراجعه نموده و مورد آنالیز و بررسی قرار گیرند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
20 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
زهرا فکورزاده
زهرا فکورزاده
7 ماه ها گذشته

برای گرفتن وقت ویزیت می خواستم راهنمایی کنید.

هاله خندق ابادی
هاله خندق ابادی
7 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  زهرا فکورزاده

سلام روز به خیر
خواهشا برای گرفتن نوبت راهنمایی بفرمایید.مشکل جدی دارم که نمیتونم به دکتر دیگری اعتماد کنم🙏🏼

فرشته میلانی
فرشته میلانی
7 ماه ها گذشته

سلام، متاسفانه من نتونستم که از طریق سایت وقت ویزیت بگیرم و تلفن مطب هم جواب نمیده. چطور میتونم وقت بگیرم؟؟

Bahar Solgi
Bahar Solgi
7 ماه ها گذشته

سلام وقتتون بخیر برای نوبت دهی لطفا راهنمایی کنید چون لینکی برای نوبت دهی نیست و تلفن مطب هم روی گویاست

قاسمی
قاسمی
7 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  Bahar Solgi

سلام برای وقت گرفتن راهنمایی کنید

زهرا
زهرا
7 ماه ها گذشته

سلام، وقت بخیر. چند بار برای گرفتن نوبت از طریق سایت اقدام کردم.پیغام اومد تماس میگیریم. دو ساله چند بار اسم نوشتم ولی تماس نگرفتید.تلفن مطب هم که نمیشه نوبت گرفت. لطفا رسیدگی کنید. با این وضعیت چیکار کنم.

حسن رحمانی
حسن رحمانی
2 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  زهرا

نوبت میخواهم

سودابه ایمانی
سودابه ایمانی
6 ماه ها گذشته

سلام چطور باید وقت بگیرم ؟

مهسا
مهسا
6 ماه ها گذشته

وقتون به خبر لطفا بگید چه جوری میشه وقت گرفت من تو سایت رفتم ولی گزینه تی برای گرفتن وقت نیست مرسی

آسیه آل مراد
آسیه آل مراد
6 ماه ها گذشته

با سلام و احترام
لطفا برای دریافت نوبت ویزیت پروفسور بهمنی راهنمایی ام کنید. ممنونم

نیکی نوروزی
نیکی نوروزی
5 ماه ها گذشته

سلام نوبت برای روز شنبه ۱۵ مهر میخاستم .ازاهواز

سمیرا
سمیرا
5 ماه ها گذشته

برای گرفتن وقت ویزیت بیزحمت راهنمایی کنید

ملیحه احراری
ملیحه احراری
4 ماه ها گذشته

سلام وقت بخیر من بک وقت مشاوره برای جراحی می خواستم لطفا راهنمایی کنید؟

قدميان
قدميان
4 ماه ها گذشته

گزينه گرفتن وقت در سايت رو پيدا نميكنم

محبوبه
محبوبه
3 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  قدميان

سلام یه علامت سه خط بالای صفحه ی گوشی هست اگر با گوشی کار میکنید خالت گوشی رو به صورت افقی در بیارید تا گزینه های رزرو وقت نشان داده شود بعد توی گزینه اول اسم بعدی مشکل تون و بعدی شماره تماس بگذارید با شما تماس میگیرن

زهرا قدیری فرد
زهرا قدیری فرد
4 ماه ها گذشته

سلام و عرض ادب خواهش میکنم شماره تماس برای نوبت دهی بفرمایید ،از شهر دیگه ای باید بیام ،موفق به گرفتن نوبت اینترنتی نشدم ومشکلم خاص هست واقعا نیاز دارم به ویزیت آقای دکتر ،

محبوبه
محبوبه
3 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  زهرا قدیری فرد

سلام یه علامت سه خط بالای صفحه ی گوشی هست اگر با گوشی کار میکنید خالت گوشی رو به صورت افقی در بیارید تا گزینه های رزرو وقت نشان داده شود بعد توی گزینه اول اسم بعدی مشکل تون و بعدی شماره تماس بگذارید با شما تماس میگیرن

سناره
سناره
3 ماه ها گذشته

سلام بالیزر جراحی میکنن؟

کتایون خزاعلی
کتایون خزاعلی
1 ماه گذشته

با سلام و احترام ؛ از اقای دکتر کشکولی وقت جراحی پلک میخواستم

پروین زاهدی
پروین زاهدی
1 ماه گذشته

متاسفانه بارها تلاش کردهام از ایشان وقت بگیرم ولی از طریق سایت نشده است لطفا کمکم کنید در جهت گرفتن وقت ممنونم