بهترین جراح پلک

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی چهره است. به طور کلی این جراحی یک روش درمان بی خطر و موثر می باشد که اگر توسط بهترین جراح پلک انجام شود نتایج شگفت انگیزی در پی خواهد داشت. بلفاروپلاستی با پلک بالا و پایین سروکار دارد. در پلک بالا ، روی منطقه بین ابرو و مژگان متمرکز می شود و برای پلک پایین بر ناحیه بین مژگان و گونه تمرکز دارد. در اصل این عمل زیبایی برای از بین بردن پوست اضافی و چین و چروک ، محکم کردن ماهیچه و همچنین برداشتن چربی های اضافه زیر پوست پلک ها و رفع پف زیر چشم انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله از پروفسور محسن بهمنی کشکولی ، بهترین فوق تخصص جراحی های زیبایی چشم در تهران ، همراه شوید.

 

بهترین جراح پلک - پروفسور کشکولی

تغییر ناحیه اطراف چشم با بهترین جراک پلک تهران

نحوه تغییر پلک ها پیچیده است. تغییرات پوستی اغلب اولین علائم هستند. با افزایش سن ، الیاف الاستیک درون بافت های پوست از بین می روند که منجر به کم شدن مقاومت آن ها شده و ظاهری آویزان به پوست می دهند. با شل شدن پوست ، عضله زیرین آن توان خود را از دست می دهد. یک عامل تشدید کننده مهم ، جابجایی چربی حفره چشم است. این چربی به طور معمول توسط سپتوم مداری چشم حفظ می شود ، اما با گذشت زمان ضعیف شده و چربی حرکت می کند و باعث ایجاد برآمدگی هایی در قسمت داخلی پلک بالا و همچنین زیر پلک پایین می گردد. ویژگی بارز پلک های پژمرده و پیر ، از بین رفتن حجم آن است. چهره های جوان حجم مناسبی دارند که با افزایش سن این حجم از بین می رود و باعث ایجاد خطوط و حفره ها و گاهی اوقات لاغری صورت می شود. اگرچه وقوع همه این تغییرات با افزایش سن طبیعی است ؛ اما سیگار کشیدن ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و عوامل ارثی روند آن را تسریع می کند.

فاکتورهای مهم در انتخاب جراح پلک خوب در تهران

حال این سوال پیش می آید که آیا جهت برگزیدن یک جراح حاذق و توانمند برای انجام جراحی پلک ، معیار خاصی وجود دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله ؛ جهت انتخاب بهترین جراح پلک باید کلیه فاکتورهای تخصصی ، علمی و همچنین عملکردی جراح را از لحظ تخصص و تحصیلات ، تجربه و تبحر و نیز اخلاق مداری مورد ارزیابی قرار داد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک در تهران

به طور کلی چشم ها از دو بُعد بینایی و زیبایی ، دارای اهمیت قابل توجهی هستند و به عنوان عضوی حساس و حیاتی به شمار می روند. از این رو افرادی که تمایل به انجام جراحی پلک دارند ، نباید نسبت به انتخاب جراح معالج خود بی اهمیت بوده و در خصوص این انتخاب مهم اهمال نمایند. زیرا عدم تخصص کافی جراح ، افزون بر این که سلامت و بینایی چشم را به مخاطره می اندازد ؛ زیبایی چشم ها را نیز تحت الشعاع قرار داده و اثر سوء بر آن ها خواهد گذاشت. قاعدتا یافتن بهترین جراح پلک تهران ، امری دشوار تلقی می گردد ، چرا که امروزه شمار جراحانی که در زمینه اعمال جراحی زیبایی فعالیت می کنند رو به افزایش است. متاسفانه در این میان ، چه بسا افراد غیر متخصصی وجود دارند که نه تنها نتایج مطلوبی از انجام جراحی پلک رقم نخواهند زد ؛ بلکه منجر به افزایش احتمال بروز عوارض جبران ناپذیری نیز برای متقاضیان این عمل جراحی می شوند.

 

 

چرا تخصص جراح پلک حائز اهمیت است ؟

لازم به ذکر است که به دلیل اهمیت قابل توجه چشم ها ، افراد جهت انجام جراحی پلک باید به پزشکی مراجعه کنند که از تخصص و دانش کافی در حوزه جراحی پلاستیک بهره مند است. بنابراین بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام جراحی پلک ، مراجعه به یک جراح فوق تخصص پلاستیک چشم می باشد. بهترین جراح زیبایی پلک که دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم است ، از این رو انتخابی صحیح به شمار می رود که دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه جراحی های زیبایی چشم می باشد و غالبا تجربه بالایی در این حوزه دارد. پروفسور محسن بهمنی کشکولی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم و بهترین جراح پلک تهران می باشند. شما می توانید به منظور انجام اعمال زیبایی و درمانی پلک به ایشان مراجعه نموده و بهینه ترین خدمات را دریافت نمایید

مشاوره قبل از جراحی پلک با جراح زیبایی پلک تهران

زمانی که در جلسه مشاوره با جراح پلک ؛ ملاقات می کنید ؛ ایشان اطلاعات کامل و مفصلی از سوابق پزشکی شما گرفته و همچنین در مورد اهداف و مقاصدی که از انجام جراحی پلک دارید از شما جویا می شود. جراح پلک در جلسه مشاوره ، به شما توصیه خواهند نمود که در رابطه نتایج مورد انتظار از عمل جراحی پلک ، واقع بین بوده و توقعاتی معقولانه از نتیجه این عمل جراحی داشته باشید. جنبه اساسی مشاوره با بهترین جراح پلک ، ارزیابی عکس های قدیمی شما به منظور حصول اطمینان از این است که عمل جراحی ، متناسب با ویژگی های چهره شما انجام شود و همچنین این اطمینان حاصل گردد که چهره شما پس از عمل ، حالت غیرطبیعی به خود نگرفته و فرم طبیعی چهره تان حفظ شده است.

 

بهترین جراح پلک - پروفسور کشکولی

 

در جلسه مشاوره قبل از جراحی پلک چه می گذرد ؟

در جلسه مشاوره ؛ پزشک معالج ، چشم ها و پلک های شما را از نظر بینایی ، سلامت پوست و بافت های زیرین مورد بررسی قرار داده و ارزیابی می نماید تا بدین ترتیب اطمینان حاصل گردد که جراحی پلک ، سلامت چشم های تان را به مخاطره نمی اندازد. در صورتی که شما دچار افتادگی پلک یا ابرو باشید ، این مورد نیز در نظر گرفته می شود و ممکن است لیفت ابرو یا جراحی پتوز هم برای شما توصیه شود. بهترین جراح پلک ، معمولا قبل از هر عمل جراحی با بیمار خود صحبت می کند تا او درک روشنی از ماهیت جراحی ، دوره بعد از عمل، نتایج و خطرات احتمالی آن داشته باشد. همچنین در جلسه مشاوره ، بیمار می تواند سوالاتی که در مورد جراحی پلک دارد را از جراح معالج خود بپرسد. ضمنا در جلسه مشاوره ؛ جراح توضیحاتی اجمالی در خصوص نحوه جراحی پلک ، ماحصل عمل و همچنین اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از جراحی؛ به شما ارائه می نماید تا با دیدی باز اقدام به این عمل جراحی نمایید.

چرا عمل جراحی بلفاروپلاستی توسط جراح پلک انجام می شود ؟

بلفاروپلاستی ممکن است به خاطر هر یک از دلایل زیر انجام گردد :

  1. ظاهر خسته چشم ها و صورت ، شایع ترین دلیل انتخاب بیماران برای جراحی بلفاروپلاستی است. سنگینی پلک ها و تورم کیسه های زیر چشم ظاهری خسته به چهره می دهد.
  2. ممکن است ظاهر پلک ها نامتقارن باشند و بلفاروپلاستی برای بهبود تقارن آن ها انجام شود.
  3. افتادگی پلک فوقانی می تواند مانع دید گردد بنابراین بلفاروپلاستی برای از بین بردن این انسداد و بهبود بینایی انجام می شود.
  4. چندین بیماری دیگر مانند بیماری چشم تیروئید وجود دارد که برای بازگرداندن ظاهر طبیعی چشم ها نیاز به عمل جراحی بلفاروپلاستی دارد. این نوع جراحی بسیار تخصصی است و باید توسط بهترین جراح پلک انجام شود.

 

 

نحوه جراحی پلک با بهترین جراح پلک تهران

برای انجام انواع جراحی پلک ، تجربه و تخصص زیادی لازم است ؛ لذا بهتر است انجام این جراحی به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم مجرب و ماهر واگذار گردد.

جراحی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک فوقانی عملی است که دارای بهبودی سریع می باشد. اما برش بلفاروپلاستی نیاز به اندازه گیری و علامت گذاری دقیق دارد. پس از برش ، مقادیر مشخصی از پوست ، ماهیچه های زیرین و چربی برداشته می شود یا اگر در زیر پلک فوقانی حفره ای از قبل وجود داشته باشد ، می توان این بافت ها را برای پر کردن این حفره ها استفاده نمود. در نهایت ، بهترین جراح پلک با استفاده از بخیه های قابل جذب محل برش را می بندد.

جراحی پلک پایین

جراحی پلک تحتانی یک جراحی حساس تر است که نیاز به برش در زیر خط مژه ها دارد. لازم به ذکر است که از طریق این برش ؛ پوست ، ماهیچه و چربی اضافی خارج می گردد. گاهی اوقات ؛ به ویژه برای افراد جوان ، به جا نماندن اثر جراحی پلک پایین اصلی ترین دغدغه محسوب می شود. در این موارد ، از روش transconjunctival استفاده می گردد که در آن برش از داخل پلک زده می شود. همچنین برای بستن محل برش از بخیه های جداشونده یا چسب استفاده می شود ، به این معنی که در برخی مواقع ، نیاز به زدن بخیه نیست. توجه داشته باشید که در خصوص روش مناسب برای جراحی پلک تحتانی ، جراح پلک معین خواهد کرد که کدام روش برای شما مناسب تر است. جراحی بلفاروپلاستی ، اغلب تحت بی حسی موضعی انجام می شود ؛ اما در صورتی که عمل های جراحی دیگری در کنار این جراحی لازم باشد آن گاه ممکن است پزشک ، بیهوشی عمومی را در نظر بگیرد.

 

بهترین جراح پلک - دکتر کشکولی

 

بهترین جراح پلک در رابطه با اقدامات قبل از جراحی پلک چه توصیه هایی دارد ؟

  • بهترین متخصص جراحی های زیبایی چشم ممکن است در مورد هرگونه خشکی یا آبریزش چشمان از شما سوال کند و در صورت وجود مشکل در عملکرد غده اشک چشم ، آزمایش های بیشتری درخواست نماید.
  • به طور کلی ، افراد باید 7 ساعت قبل از عمل ؛ از خوردن مواد غذایی و مایعات پرهیز کنند و از استعمال سیگار خودداری نمایند.
  • همچنین در روز عمل ، هیچ گونه مواد آرایشی روی صورت و چشمان وجود نداشته باشد.
  • همه بیماران باید پیشاپیش در مورد چگونگی بازگشت به خانه فکر کنند و بدین منظور ترتیبی اتخاذ شود که یک نفر بتواند شما را تا خانه همراهی نموده و برای یک شب مراقب تان باشد.
  • بهترین جراح پلک در مورد سوابق پزشکی ، از جمله داروهایی که مصرف می کنید ، آلرژی ، عادت به سیگار کشیدن ، جراحی قبلی و موارد دیگر سوال خواهد کرد.
  • از بیمارانی كه آسپرین یا سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن یا ولتارول مصرف می کنند ، خواسته می شود که مصرف این داروها را به مدت 2 هفته قبل از عمل قطع نمایند.
  • اگر مصرف این داروها برای درمان بیماری های قلب ضروری باشد بیمار باید با پزشک قلب و جراح پلک در این مورد صحبت نماید.
  • همچنین به بیماران آموزش داده می شود که سیگار را برای مدت معینی قبل و بعد از عمل ترک نمایند.

 

بهترین جراح پلک - پروفسور کشکولی

هزینه جراحی پلک با بهترین جراح پلک تهران چقدر است ؟

رایج ترین سوالی که در رابطه با اعمال جراحی زیبایی پرسیده می شود ، این است که هزینه این عمل چقدر است ؟ عزیزانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی پلک دارند باید بدانند که قیمت دقیق این عمل جراحی ، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و با توجه به آن ها برآورد می گردد. در نتیجه جهت آگاهی از هزینه جراحی پلک ، باید به صورت حضوری به مطب جراح پلک مراجعه کرده و پس از مشاوره حضوری با ایشان و انجام معاینات لازم از هزینه جراحی مطلع گردید.

چگونگی تشخیص تجربه و مهارت بهترین جراح پلک

یافتن این نکته که یک جراح تا چه حد در انجام جراحی پلک تجربه و مهارت دارد ، دشوار نیست. با این وجود بهتر است به چند نشانه و نکته بیرونی توجه داشته باشید. نکاتی که در زیر مطرح می کنیم در خصوص بهترین جراح پلک صدق می کند :

  1. سابقه جراحی بالایی دارد : بهترین دکتر پلک قطعا می باید بنا به جایگاه و تخصصی که دارد ، جراحی های زیادی را نیز انجام دهد. این موضوع با توجه به پیگیری در وب سایت و صفحه اینستاگرام جراح و همچنین تعداد نمونه کارهای ایشان روشن می شود.
  2. خوب بودن نمونه های جراحی : کیفیت جراحی ها حتی از تعداد جراحی ها مهم تر می باشد. به همین جهت در تصاویر جراحی ها در فضای مجازی دقت کنید و سعی کنید با بیماران ارتباط بگیرید و در خصوص مشکلات بعد از جراحی ، فرم چشم ها و شیوه بخیه اطلاعات کسب کنید. آیا جراح مورد نظر بیمار غیر ایرانی هم دارد ؟ یکی از معیارهای مهم در تشخیص بهترین جراح پلک ، یافتن دکتری است که بیماران خارجی نیز به او مراجعه می کنند. در واقع چنین متخصصی آنقدر به کار و بیمار خود اهمیت می دهد که بیماران کشورهای دیگر ، راهنماهای آنان و حتی در مواردی افراد مشهور نیز به این جراح اعتماد می کنند و جراحی پلک خود را به ایشان می سپارند.
  3. گواهینامه های معتبر و انجمن های علمی : جراح پلک خوب در تهران بی شک همیشه باید دانش و مهارت خود را در زمینه های زیبایی و جراحی پلاستیک طبق تکنیک های پیشرفته روز انجام دهد. در همایش های علمی شرکت کند و با جدیدترین دستاوردهای درمانی و پزشکی روبرو شود. از بارزترین ویژگی بهترین جراح پلک شرکت در چنین گردهمایی ها است که گواهینامه های معتبری نیز دریافت کند و این اعتبار تاییدی بر مهارت و تخصص آن جراح باشد.
  4. توانایی انجام جراحی های دیگر صورت : جراح پلک می بایست نتیجه نهایی فرم چشم ها را طبق جراحی پلک متناسب با دیگر اجزای چهره ایجاد کند. همچنین یک جراح پلک خوب باید در زمینه های مختلف جراحی ، توانمندی و مهارت لازم را داشته باشد. پزشک باید با جراحی پلک به زیباتر شدن و جوانسازی چهره شما کمک کند. در غیر این صورت اگر متخصص به علم زیباشناسی آشنا نباشد ، ممکن است به دو جراح مراجعه کند که شاید این کار در چهره فرد ناهماهنگی ایجاد کند.
  5. مدرک تحصیلی : همانطور که در این خصوص نیز توضیح کامل دادیم یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب بهترین جراح پلک تهران مهم است ، مقوله مدرک تحصیلی و محل تحصیل می باشد.
  6. وجدان کاری : پزشک باید بتواند مشاور و راهنمای خوبی باشد و در مواردی که فرد به به جراحی نیاز ندارد ، به دور از هر منافع مالی آن را از انجام بلفاروپلاستی منع کند. گاهی بعضی افراد کاندید خوبی برای انجام این پروسیجر نمی باشند و این اشخاص پس از جراحی از چهره خود ناراضی می شوند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
4 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
رویا
رویا
3 سال ها گذشته

خیلی خوب راجع به همه چیز توضیح دادید فقط ای کاش در مورد هزینه جراحی یه قیمت تقریبی میگفتید. 

hadis
hadis
3 سال ها گذشته

Mishe vaght Bedid mamnoon misham

زهرا
زهرا
1 سال گذشته

09390931999

علیرضا شریعتمدار
علیرضا شریعتمدار
3 ماه ها گذشته

چطوری وقت بگیریم ؟؟؟؟؟ از کدوم قسمت ؟