سخنرانی پبرامون لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو و درمان صدمات وارده به عصب بینایی در چین

بنا به دعوت رسمی کمیته برگزار کننده کنگره بین المللی جراحیهای آندوسکوپی صورت – چشم و بیمارستان دانشگاهی ونجو  پروفسور کشکولی برای ایراد سخنرانی و پانلهای مربوط به مباحث مربوطه از 23 لغایت 25 اکتبر در کشور چین حضور داشتند.

تجربه بیش از 15 سال انجام لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو و رویژنهای ایشان به روش لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو در طی این سالها عناوین اصلی سخنرانی ایشان در این زمینه بود. ابتدا ایشان در مورد قوانین مربوط به لیفت ابرو صحبت و سپس با نشان دادن فیلم روش ایشان مراحل شش گانه انجام لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو را توضیح دادند. در انتها بر اساس عکسهای قبل و بعد از جراحی لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو (با یا بدون جراحی بلفاروپلاستی یا پف پلک بالا) اندیکاسیونهای مختلف برای انجام این جراحی ارایه شد.

سخنرانی دیگر ایشان در مورد درمانهای موجود برای صدمات وارده به عصب بینایی بود. ایشان در سال 2011 روش جدید درمانی را برای درمان زود هنگام بیماران با صدمات وارده به عصب بینایی (تروماتیک اپتیک نوروپاتی)  ارایه نموده و به چاپ رساندند. بدنبال آن در سال 2013 یک مطالعه چند مرکزی تحت سرپرستی ایشان در 4 دانشگاه ایران – تهران – مشهد و  شیراز ابتدا در سایت مرکزی کار آزمایی بالینی آمریکا به ثبت رسید و سپس شروع شد . نتایج این مطالعه پس ازنزدیک به چهار سال  در انتهاس سال 2016 جمع آوری و آنالیز شد. نتایج سپس در مجامع مختلف آمریکایی و اروپایی بصورت مقاله ارایه گردید. امسال نیز ای نتایج در ژورنال معتبر گرافه به چاپ رسید.فاز بعدی مطالعه از سال گذشته به سرپرستی پروفسور در 5 مرکز دانشگاهی ایران – تهران- مشهد – شیراز وتبریز شروع شده است.

 

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات